Permalänk
Medlem

Razer tangentbord?

Allt sedan min första röda razor Diamondback har jag förutom 2-3 Logitech MX518 som jag slitit ut har jag hållit mig till Razer möss. Tangentborden har liksom bara sedan mitt första Cynosa följt med och nu har jag ett V2 som jag...
råkade spilla fredagsgroggen i för ett tag sedan.
ALLA knappar och funktioner funkar igen förutom "pil upp"?!?!?
Har pillat isär, rengjort, tvättat, torkat och bett till gudarna att den jäkla tingesten ska fatta att den ska funka men utan resultat.
Så inför "Starfield" funderar jag på att köpa ett nytt, för att inte sitta där och fastna i något för att tangent =O)%)(#( inte funkar.
Kör med en Naga trinity där alla sidoknappar blivit ett måste så jag håller mig gärna till Razer ett tag till men det finns en djungel med tangentbord från 699 till.. prisbild.
Vilka razerboards har ni och vad gillar ni med dem?
Har ni några snabba fynd så tipsa gärna!
Tack på förhand!
/Allan

Visa signatur

I5 12600K 3,7GHz, Asus Prime Z690-A, Fury Beast DDR5 4800MHz 16GB, Kingston NV2 M.2 SSD 1TB, WD Black SN770 NVMe SSD 2TB, WD Blue WD40EZRZ 64MB 4TB, Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti, EK Waterblocks EK-AIO 240, Phanteks Enthoo Pro M, Corsair RM750X 750W, AOC CU34G2X 34"

Permalänk
Medlem

Har ett Razer Blackwidow Elite med gröna (clicky) switchar. Tycker det är trevligt. Gillar handledsstödet speciellt.
Hade dock undvikit deras gula switchar. Har en kompis med dem och det är f** de mest känsliga switchar jag varit med om, behöver knappt röra tangenten så aktiveras den.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Köper aldrig mer Razer tangentbord för en enkel anledning, jag behöver handledsstöd och alla Razer tangentbord har stöden i läder/skinn, dessa går sönder efter 1 år eller så då det nöts upp och blir hål. Fick två nya handledsstöd från Razer men sen tröttnade jag då dom fortsatte gå sönder.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

vad kör du med i stället?
Nyfiken.

Visa signatur

I5 12600K 3,7GHz, Asus Prime Z690-A, Fury Beast DDR5 4800MHz 16GB, Kingston NV2 M.2 SSD 1TB, WD Black SN770 NVMe SSD 2TB, WD Blue WD40EZRZ 64MB 4TB, Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti, EK Waterblocks EK-AIO 240, Phanteks Enthoo Pro M, Corsair RM750X 750W, AOC CU34G2X 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av alun_74:

vad kör du med i stället?
Nyfiken.

Kör just nu med ett sånt här:

https://www.maxgaming.se/sv/gaming-tangentbord/apex-7-mekanis...

Haft det i ca 2 år och är supernöjd, otroligt bra byggkvalitet. Kommer nog ha kvar det många år framöver

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.