Permalänk
Medlem

Skärm, soundsbar mm

Tjena!

Rensa ut här hemma lite och ville se om det kan komma bättre till användning hos någon annan
Har funktiontestat allt men vissa av sakerna har några år på nacken medans vissa saker är hyfsat nytt.
Har ingen brådska med att bli av med något men samtidigt ingen användning så tycker ni jag satt fel pris så kom med bud.

Föredrar affär mellan 4 ögon men kan skicka också.

Soundbar: Harman and kardon sb26 med ca 5 år på nacken men har stått oanvänd senaste 2 åren.
bra ljud i baren men lite dåligt tryck i basen men funkar prima
Har tyvärr tappat bort fjärrkontrollen.
Prisidé 700 kr

Huawei gt2 46mm ca 1.5 år gammal, lätta spår efter vardaglig användning men i bra skick, säljes pga köp av klocka med 4g istället men väldigt nöjd med den.
Prisidé 400 kr

pixel buds a-serie: Fick med dom när jag köpte min pixel 7a nyligen men bara testat att parkoppla o lyssnat på musik snabbt.
Använda max 5 min.
Tyvärr har jag redan förlagt packet med öronlurarna för passform till örat så följer endast med 1 storlek till örat.
prisidé 250 kr

Gammal 4g router från tp-link med inbyggt batteri som jag inte vet mycket om alls, kanske kan komma till användning hos någon?
Prisidé: 1 påse bullar?

AOC Q3279VWF: 32 tums med 1440p som stått senaste året bara men provstartad med hdmi och funkar fint och inga döda pixlar vad jag kan se.
ca 4-5 år gammal.
Prisidé 300 kr

Lite offtopic men hitta även oöppnade H4 lampor till bilen från osram om någon behöver
Prisidé: 150 kr

Razer Cynosa Chroma: inköpt spontant på rea men aldrig kommit till användning, endast öppnad förpackning men aldrig testat.
Prisidé: 250 kr.

Fick inte uppladdat bild på tangentbord samt billampor men är helt nytt

Är ofta i Göteborg samt uppåt Uddevalla så kan mötas upp där med

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Huawei + Buds + tplink: 500 + postens skicka lätt

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

pixel buds a-serie 250kr+frakt

Permalänk
Medlem

Är sugen på Soundbaren och Pixel buds, kan nog hämta i helgen.

900kr?

Permalänk
Medlem

Huawei + Buds + tplink: 600 + postens skicka lätt

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Kan skärmen skickas? tar den i sådana fall för utsatt pris.

Permalänk
Medlem

Tja, tar klockan för 400+frakt om den är kvar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

budar 500 kr + frakt för Huawei gt2

Permalänk
Medlem

pixel buds a 450 + frakt.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superolle:

Är sugen på Soundbaren och Pixel buds, kan nog hämta i helgen.

900kr?

Höjer till 1000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

Huawei + Buds + tplink: 600 + postens skicka lätt

Tjena!

fått bättre bud tyvärr, återkommer gärna om någon drar sig ur så är grejorna dina

Skrivet av Esotcal:

Kan skärmen skickas? tar den i sådana fall för utsatt pris.

Absolut! men ser du bor i Göteborg enligt profil, du vill inte mötas upp istället?

Skrivet av mrE1:

budar 500 kr + frakt för Huawei gt2

Deal! Skickar pm

Skrivet av Superolle:

Höjer till 1000kr

Absolut kan mötas i helgen, återkommer i pm

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

pixel buds a 500 + frakt

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk

400:- plus frakt för skärmen

Permalänk
Medlem

Har du vägarna förbi Göteborg/Majorna så har du 500:- för AOC Q3279VWF av mig.

Permalänk
Medlem

AOC Q3279VWF - 600 kr bjudes, bor i Göteborg så kan hämta snabbt och smidigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

Huawei + Buds + tplink: 600 + postens skicka lätt

Tjena! klockan blev såld idag tyvärr och buds är ochså tjingsade men kan återkomma om du vill ang buds + tp-link?

Skrivet av leverbrock:

pixel buds a 500 + frakt

Väldigt generöst bud men då jag fått bud på både soundbar med upphämtning så kommer tyvärr det bli priotiterat.
Men skulle affär inte bli av så skickar jag gärna

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Skärm + klocka såld

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Om du har lust att sälja och skicka endast tp-link routern så köper jag väldigt gärna den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneek:

Om du har lust att sälja och skicka endast tp-link routern så köper jag väldigt gärna den

Absolut det kan vi lösa!

Soundbar + buds är sålda

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |