Permalänk
Inaktiv

Be quiet dark power 13

Kollat på nytt nätaggregat och kikat på be quiet dark power 13 någon som äger detta och kan lägga en liten recension kanske? Om det är bra osv eller om någon har erfarenhet av andra nätaggregat från be quiet och hur dem funkar läst lite både och.
Eller är Corsair ett bättre alternativ?

Permalänk
Medlem

Just det nätagget har jag ingen erfarenhet av, men generellt så gör be quiet bra grejer, och dark power är deras high-end linje så det är nog ett mycket bra nätagg. Men, utan att ha kollat närmare, så är det antagligen dyrt jämfört med konkurrenternas produkter, så kanske inte så prisvärt.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Erik_T:

Just det nätagget har jag ingen erfarenhet av, men generellt så gör be quiet bra grejer, och dark power är deras high-end linje så det är nog ett mycket bra nätagg. Men, utan att ha kollat närmare, så är det antagligen dyrt jämfört med konkurrenternas produkter, så kanske inte så prisvärt.

Corsair hade ett som hade den nya GPU kabeln men nästan för samma peng och inte samma kablar o lite så. Men dem kanske gör bättre saker

Permalänk
Medlem

Dark power 12 har 12+4 pin kabeln så jag förmodar att 13 har det också.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.