2st nya V850 Gold i Multi nätaggregat

Permalänk
Medlem

2st nya V850 Gold i Multi nätaggregat

- Obrutna förpackningar
- Kvitto
- 850w.
- Guld certifierad.
- PCiE gen 5 (nya sladden).

Köpta den 3:e denna månad under bonanza rean, om du missa den så får du en möjlighet nu att skaffa ett helt nytt nätaggregat för "bonanz" pris.

Kan skickas mot frakt kostnader.

Tar emot endast SWISH

Nypris Komplett; 2409:-
Billigast i Pricerunner; 2045:-
Mitt pris; 1200:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig att köpa ett av dig för 899 kr eftersom bonanzapriset var 999.
Vid begagnatköp får jag ju ingen garanti från komplett..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eismannen:

Kan tänka mig att köpa ett av dig för 899 kr eftersom bonanzapriset var 999.
Vid begagnatköp får jag ju ingen garanti från komplett..

låter som att nyttja ångerrätt är bra smartare då, får jag pengarna tillbaka och du kan köpa samma begangade nättaggregat till fullt pris på deras hemsida :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eismannen:

Kan tänka mig att köpa ett av dig för 899 kr eftersom bonanzapriset var 999.
Vid begagnatköp får jag ju ingen garanti från komplett..

Skulle ändå säga att 1030 kr + frakt (dvs bonanzapris+annonskostnad) är minimum för att skippa ångerrätt.

Visa signatur

Nr 1: Prime X670-P, 7700X, Peerless Assassin SE, Fury Beast 32GB 6000MHz CL36, 4070 Ti Super, SN850X 1TB + MP600 Pro 2TB, V850 Gold i Multi, North.
Nr 2: B550-A Pro, 5700X, Hyper 212 Evo V2, Vengeance 32GB 3200MHz CL16, 1080 Ti, Firecuda 510 1TB + HDD 3TB, Focus GX 650W, Pure Base 500DX.
Någon laptop eller två.

Permalänk
Medlem

Själv kan jag tycka att det är lite lurigt att du anger att man får köpa det för "bonanzpris" och sen lägger upp dem för mer än vad "bonanzpris" faktiskt var. För de som inte hade koll på detta.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Jag har medvetet skrivit; "bonanz ;)" och inte bonanza. Pris också..

Det är ett kanske lite torrt skämt ifrån min sida, men jag tror att ni undermedvetet har läst hela ordet bonanza.
1200 är en rejäl prisreduktion ifrån kompletts 2409:- ursprungspris, det är inte 999:- som erbjöds under en 8h Flash sale den 3:e, därav skrev jag i min annons; till "bonanz" pris.

1200+frakt är ett fast pris som fortfarande är trevlig deal om man inte hann köpa ett den 3:e, det tog ej slut på lager så det var inte som jag snipe:a alla nätaggregat till min vinning.
Dock plockade jag ett par extra för jag såg vilket lukrativt pris det var den dagen.

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 1k med hämtning

Visa signatur

i5 13600KF, 32GB DDR5, Z790, RTX3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Archain:

Kan bjuda 1k med hämtning

Ledsen, 1200 som gäller för mig 😁

Permalänk
Medlem

Hej, köper gärna ett av dig för 1200kr /Mikael

Visa signatur
Permalänk

Erbjuder dig 1200:- inkl. frakt.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem

hej

Skrivet av Aqua_HeaD:

Erbjuder dig 1200:- inkl. frakt.

noterat!
Skriver ett PM strax!

Permalänk
Medlem

Båda sålda nu?

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem
Skrivet av khendon:

Båda sålda nu?

Finns kvar!

Permalänk
Medlem

Ok, men köper gärna ett för 1200

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem
Skrivet av khendon:

Ok, men köper gärna ett för 1200

Eh, får nog avvakta lite, efter lite efterforskningar verkar det som att jag kommer behöva något starkare. Ursäkta

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.