Letar efter Warcraft ljudböckerna

Permalänk
Medlem

Letar efter Warcraft ljudböckerna

Hej,

Har googlat och letat efter följande ljudböcker men kan verkligen inte hitta dom. Hittar de bara i bokformat.

Tack på förhand
Mvh
Henke

Permalänk
Medlem

Tror de finns på Audible

Permalänk
Medlem

Ja en del finns på Audible iaf, kollade inte igenom allt men ganska många finns där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extol:

Tror de finns på Audible

Hur fungerar det? Betalar man för en tjänst och sedan betalar för varje bok eller är det som Spotify där du betalar för tjänsten och sedan har du tillgång till allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Secterna:

Hur fungerar det? Betalar man för en tjänst och sedan betalar för varje bok eller är det som Spotify där du betalar för tjänsten och sedan har du tillgång till allt?

Man betalar en prenumeration och sen extra för vissa böcker. Finns många gratis erbjudanden för prenumerationen

Permalänk
Medlem

Du får ett visst antal tokens varje månad beroende på vilket abonnemang du har som du sedan kan byta in mot böcker. Sen finns det ganska mycket man kan lyssna på "gratis", en del böcker och ett gäng poddar. Men det funkar inte som exempelvis Spotify där allt ingår.

Permalänk
Medlem

Jag testade på Nextory och började med Sylvanas boken. För en som jag som hatar böcker för jag kan inte leva mig in i dom så har jag fastnat för denna ljudbok. Nu har jag bara kommit 1h in men so far so good 👍

Permalänk
Medlem

Audible fungerar lite olika beroende på om du har en prenumeration eller inte:

- Ingen prenumeration, men en konto = Du får köpa ljudböcker till fullt pris (såsom t.ex steam fungerar för spel)
- Audible plus prenumeration = Du får tillgång till deras gratis böcker, poddar med mera utöver att du kan köpa böcker.
- Audible premium prenumeration = Du får tillgång till allt ovan, plus en credit varje månad. Med dina credits kan du köpa valfri bok. Så exempelvis om du tycker att en ljudbok för $49.99 är för dyr, så kan du köpa den för en credit istället (som är värd ca $15.)
Utöver det får du även 30% rabatt på alla ljudböcker du köper för pengar.

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyze:

Audible fungerar lite olika beroende på om du har en prenumeration eller inte:

- Ingen prenumeration, men en konto = Du får köpa ljudböcker till fullt pris (såsom t.ex steam fungerar för spel)
- Audible plus prenumeration = Du får tillgång till deras gratis böcker, poddar med mera utöver att du kan köpa böcker.
- Audible premium prenumeration = Du får tillgång till allt ovan, plus en credit varje månad. Med dina credits kan du köpa valfri bok. Så exempelvis om du tycker att en ljudbok för $49.99 är för dyr, så kan du köpa den för en credit istället (som är värd ca $15.)
Utöver det får du även 30% rabatt på alla ljudböcker du köper för pengar.

Ah okej, då är jag med. Tack 🥰👍