Steam Deck™ 256GB + Micro SD-kort 512GB inkl. Steam Deck™ Docking Station

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag tackar för buden och känner att vi nog nått en punkt där det stannar av nu.

Efter att ha övervägt för och emot väljer jag att ha kvar enheten tillsvidare och ev sälja den efter sommarsäsongen.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Livsnjutare 😎

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag tackar för buden och känner att vi nog nått en punkt där det stannar av nu.

Efter att ha övervägt för och emot väljer jag att ha kvar enheten tillsvidare och ev sälja den efter sommarsäsongen.

Du tajmade in Steamrean dåligt

Om du vill sälja dockan så kvarstår mitt bud

Mvh Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Dunderil:

Du tajmade in Steamrean dåligt

Om du vill sälja dockan så kvarstår mitt bud

Mvh Dunderil

Haha det var lite så jag kände igår också när jag såg den... bra pris för ev. intresserade dock!
Och sedan kom det som ytterliggare en käftsmäll när de tipsar om de på första sidan här på Swec, lol

Yes, jag har kvar dig och den andra budgivaren i åtanke om det kommer till att sälja dockan löst, men tror inte det blir fallet.
Kanske har kvar maskinen som en enklare dator hemma om inte annat.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Haha det var lite så jag kände igår också när jag såg den... bra pris för ev. intresserade dock!
Och sedan kom det som ytterliggare en käftsmäll när de tipsar om de på första sidan här på Swec, lol

Yes, jag har kvar dig och den andra budgivaren i åtanke om det kommer till att sälja dockan löst, men tror inte det blir fallet.
Kanske har kvar maskinen som en enklare dator hemma om inte annat.

Tycker du ska behålla den, man vet aldrig när man behöver den!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400