Stationär dator - Kompakt design

Permalänk

Stationär dator - Kompakt design

Hej,

Säljer en riktigt schysst stationär dator med följande komponenter.

Chassi: BitFenix Prodigy Svart mITX
Moderkort: Asus P8Z77-I DELUXE mITX (Socket 1155) + WIFI Antenner
CPU: Intel Core i5 3570K 3,4Ghz (Ivy Bridge)
GPU: Integreret Intel HD Graphics 4000
Nätaggregat: be quiet! Straight Power E9 580W 80+ Gold Modulär
RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
CPU Kylare: Noctua NH-U9B SE2
SSD: Samsung SSD 830-Series 256GB
Fläktkontroller: Scythe Kaze Master Pro 5.25" Svart

Fyra stycken tystgående fläktar från Noctua finns monterade i chassit och ingår.
Windows 11 är installerat på datorn.
Har ej kvar kartonger och andra grejer, såsom diverse sladdar, utan det som är på bilderna och listat ovan är det som följer med.

Alla komponenter fungerar helt felfritt.

Jag kan skicka datorn med Posten för 240 kr (köparen står för frakten samt risken men jag packar mycket emballage, spårbart och försäkrat). Förskottsbetalning gäller.
Men föredrar om du kan hämta den i Mölndal nära Jungfruplatsen (betalning via swish på plats).

Säljer endast allt i ett paket, alltså inga delar separat.
Lycka till med din budgivning.

Mvh, Simon

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej Simon! Jag tror att det har blivit något fel med din annons. I rubriken skriver du att det är en kraftfull dator som säljs, men i genomgången av komponenter framträder endast ett gammalt härke.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Skrivet av fetakniven:

Hej Simon! Jag tror att det har blivit något fel med din annons. I rubriken skriver du att det är en kraftfull dator som säljs, men i genomgången av komponenter framträder endast ett gammalt härke.

Hej! Tack för ditt intresse och din kommentar. Komponenterna i den stationära datorn kan tyckas vara äldre, men de är fortfarande kapabla att hantera vardagliga uppgifter på ett snabbt och responsivt sätt. Dess kompakta design och möjligheten att lägga till en extern GPU gör den också till en utmärkt valmöjlighet för en tystgående speldator. Om du har några specifika frågor eller funderingar är du välkommen att höra av dig!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 250 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 800 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

900kr hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av nagard:

1 000 kr hämtar

drar tillbax mitt bud

Permalänk

Annonsen är avslutad