Permalänk
Medlem

Guitar Hero/Rock Band

Söker ovanstående med gitarr, trummor etc. Har ett Wii U hemma så om det funkar till det så vore det toppen. Om inte så kan jag tänka mig köpa ett paket med fungerande och passande konsol såsom PS3 eller XBOX 360.

Med fördel inom Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett trumset till rockband som letar nytt hem, kan eventuellt behöva lite kärlek med någon enstaka cymbal (finns nog att köpa billigt på nätet)

Tror det är till Xbox, kan fraktas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philstar:

Har ett trumset till rockband som letar nytt hem, kan eventuellt behöva lite kärlek med någon enstaka cymbal (finns nog att köpa billigt på nätet)

Tror det är till Xbox, kan fraktas

Kan bli intressant. Ska avvakta lite och se om jag hittar ett körklart kit!

Permalänk

Jag har ett ps3 med rockband.+rockband lego och någon till variant. Dock dog den sist vi spelade med skivan i. Har inte undersökt saken närmare sedan dess.
Gitarr, mic och trummor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bandspelare:

Jag har ett ps3 med rockband.+rockband lego och någon till variant. Dock dog den sist vi spelade med skivan i. Har inte undersökt saken närmare sedan dess.
Gitarr, mic och trummor

Låter intressant. Skickar ett PM.

Permalänk

Har två Guitar Hero gitarrer och ett Rock Band trumset till Xbox 360. Sjunga går genom medföljande Xbox 360 headset Finns 360 konsoll och spelet Rock Band + GH Aerosmith + GH World Tour. Har för mig att World Tour gitarren är lite slö på nedåt strummer(ibland tar den inte) men funkar som vanligt uppåt.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad