Permalänk
Medlem

Sweden Rock 2023

Hittade ingen tråd vilket verkar otroligt?
Iaf blev jag nyfiken vilka clockers som planerar anlända till Norje nästa vecka!
Själv landar jag på Ingemans camping på onsdag, har 4a dagars.

🤟😃

Permalänk
Medlem

Ändra till en omröstning! 😃🤘

Permalänk
Medlem

Jepp ska dit!
4 dagars härmed, men ska bo hemma. Bor knappt 10 min från området så det är rätt nice

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Jepp ska dit!
4 dagars härmed, men ska bo hemma. Bor knappt 10 min från området så det är rätt nice

Guldläge alltså!
Du måste vara stammis?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Guldläge alltså!
Du måste vara stammis?

Varje år mellan 2006-2016.
Varit paus några år nu pga vissa omständigheter tyvärr.
Men nu är det äntligen dags igen! Ska bli grymt kul!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Varje år mellan 2006-2016.
Varit paus några år nu pga vissa omständigheter tyvärr.
Men nu är det äntligen dags igen! Ska bli grymt kul!

Välkommen tillbaka!
Vilka ser du fram emot att se? Själv är det Iron Maiden och Ghost. Har inte sett någon av de live tidigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddyL:

Välkommen tillbaka!
Vilka ser du fram emot att se? Själv är det Iron Maiden och Ghost. Har inte sett någon av de live tidigare

Oj ja du.
Iron Maiden, Blue Öyster Cult, Powerwolf, Clutch, Airbourne, Thundermother och Christone Kingfish Ingram är några som jag är taggad på!
Men kommer säkerligen bli mycket mera

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av Flutters:

Oj ja du.
Iron Maiden, Blue Öyster Cult, Powerwolf, Clutch, Airbourne, Thundermother och Christone Kingfish Ingram är några som jag är taggad på!
Men kommer säkerligen bli mycket mera

Många fina band på festivalen. Frågan är ju hur Thundermother är där tre av fyra bandmedlemmar lämnade förra året :/

Visa signatur

Intel Core i9-10900K | ASUS ROG Strix Z490-F | ASUS GeForce RTX 3090 ROG Strix OC | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | Fractal Design Define 7 Mid Tower | Corsair Force Series MP600 1TB | LG 27GL850 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perra2001:

Många fina band på festivalen. Frågan är ju hur Thundermother är där tre av fyra bandmedlemmar lämnade förra året :/

Mycket intressant, jag såg dom av en slump på Sticky fingers i gbg typ 2016 när Claire Cunningham var frontkvinna. Otroligt bra var det. Tycker dock inte att någon har kunnat axla hennes roll sångmässigt sen hon slutade.

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perra2001:

Många fina band på festivalen. Frågan är ju hur Thundermother är där tre av fyra bandmedlemmar lämnade förra året :/

Jo det man är lite orolig över faktiskt. Så tänkte man skulle lyssna några låtar och se. Är det inget bra så går man till nästa

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Ja då var årets Sweden Rock över!
Haft grymt kul och med många grymma spelningar!
Blev 15-20 spelningar eller något sånt.
Mest nöjd med Abramis Brama, Airbourne, Powerwolf, Kingfish, STRÖM och Chez Kane.
Satan vilket ös det var i Pistonhead tältet med både STRÖM och Chez Kane! Grymma band bägge två.

Mötley Crue var som det tyvärr brukar vara numera, en besvikelse.
Citat från Kristianstadsbladet summerar det rätt bra:
"Så var Mötley Crüe – med en hes Pingu på mikrofonen"

Iron Maiden var helt okej! Sett dom ett par gånger innan detta för en massa år sen, så det var trevligt att se dom igen.

Kollade ca 40 min på Ghost med, men det är inte min cup of tea så att säga.
Häftig scenshow dock!

Men överlag jävligt nöjd faktiskt! Bortsett från det extrema vädret på onsdagen och torsdagen. Galet varmt minst sagt.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Ja då var årets Sweden Rock över!
Haft grymt kul och med många grymma spelningar!
Blev 15-20 spelningar eller något sånt.
Mest nöjd med Abramis Brama, Airbourne, Powerwolf, Kingfish, STRÖM och Chez Kane.
Satan vilket ös det var i Pistonhead tältet med både STRÖM och Chez Kane! Grymma band bägge två.

Mötley Crue var som det tyvärr brukar vara numera, en besvikelse.
Citat från Kristianstadsbladet summerar det rätt bra:
"Så var Mötley Crüe – med en hes Pingu på mikrofonen"

Iron Maiden var helt okej! Sett dom ett par gånger innan detta för en massa år sen, så det vara trevligt att se dom igen.

Kollade ca 40 min på Ghost med, men det är inte min cup of tea så att säga.
Häftig scenshow dock!

Men överlag jävligt nöjd faktiskt! Bortsett från det extrema vädret på onsdagen och torsdagen. Galet varmt minst sagt.

Hade en väldigt lyckad festival jag med! Rancid säger jag bara! Vilken spelning!
Tyckte Europe gjorde väldigt bra spelning med.
Några av mina favoriter: Rancid, Wolfmother, Def Leppard, Pantera, Ghost och Joddla 😀