Reserouter - GL.iNet Plus (GL-A1300)

Permalänk

Reserouter - GL.iNet Plus (GL-A1300)

Endast funktionstestad reserouter (GL.iNet Plus) med tillhörande travel case säljes. Fungerar felfritt, men jag hittade en annan lösning för mitt användningsområde som gör den överflödig för mig. Inköpt april 2023. Kan skickas mot frakt, eller hämtas i Göteborg. Prisförslag 700.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Låter spännande, kan vara kul att testa o pilla med homelab. Kan bjuda 400kr+frakt (blir väl 500kr totalt)?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Ravnit:

500 kr Låter spännande, kan vara kul att testa o pilla med homelab. Kan bjuda 400kr+frakt (blir väl 500kr totalt)?

Noterat. Jag är inte säker på om jag vill släppa den för det eller behålla den själv, men kanske. Jag avvaktar lite för att se om det kommer några andra bud och återkommer sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostrolicious:

Noterat. Jag är inte säker på om jag vill släppa den för det eller behålla den själv, men kanske. Jag avvaktar lite för att se om det kommer några andra bud och återkommer sen.

Jag förstår 😀
Tänkte bara att det kan bli en rolig sak, jag brukar annars köra en pi 4 med en Usb antenn med openWRT som reserouter, funkar klockrent det med ☺️

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr Inklusive frakt inom Sverige
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Verkar vara en trevlig router. Blir det affär?

Permalänk
Skrivet av jornor02:

Verkar vara en trevlig router. Blir det affär?

Det blir jättebra. Ursäkta sent svar! Skickar PM ikväll.

Permalänk

Annonsen är avslutad