Söker AM4 CPU-kylare / Cryorig H7 AM4 Backplate

Permalänk
Medlem

Söker AM4 CPU-kylare / Cryorig H7 AM4 Backplate

Hej!

Söker en CPU-kylare till AM4 socket. Både luft- och vattenkylning (AIO) är av intresse!
Kom med förslag

Ett stort plus är om jag kan hämta upp kylaren i Stockholm under denna helg!

Alternativt söker jag en AM4 backplate till Cryorig H7 / H7 Quad Lumi, då jag tyvärr var för sen med att få/köpa en.

Mvh,
Kenoj

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är en vanlig AMD kylare av intresse ? Wraith prism eller vad de nu heter.

Permalänk
Medlem

Det går nog att fiska fram en H115i PRO eller så för AM4 med dvs AIO 2x140mm ur gömmorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daniel75:

Det går nog att fiska fram en H115i PRO eller så för AM4 med dvs AIO 2x140mm ur gömmorna.

Skickar PM 😊

Permalänk
Medlem

Mer förslag godtas gärna! 🙏

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@kenoj Är custom-loop av intresse när de kommer till vattenkylningen?

Visa signatur

MAIN » CM NR200P | Ryzen 3800X | ASUS STRIX X570-I | G.Skill Trident Z Neo 2x16 GB 3600MHz CL16 | Radeon RX 7900XTX Liquid Devil | Samsung 970 EVO Plus 1TB | Asus Loki SFX-L 1000W | EKWB Custom Loop | Sennheiser GAME One | Corsair Masterkeys Pro M | Logitech G502 Lightspeed Powerplay | HTC Vive Pro Wireless

NAS » Silverstone DS380 | Fractal Design 300W PSU | Core i5 3570k | ASUS P8Z77-I Deluxe | Corsair Vengeance LP 2x4 GB 1600MHz CL9 | IBM ServeRAID M5110

Använder Better SweClockers med Soitora's Mörka tema aktivt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zilanto:

@kenoj Är custom-loop av intresse när de kommer till vattenkylningen?

Ah, de missade jag. Endast AIO är av intresse tyvärr, har uppdaterat annonsen!

Permalänk
Medlem

Har en Arctic Freezer 34 esport Duo (två fläktar) tornkylaren som jag nyss monterad ned från en Am5 bygge, fungera på AM4 med
Funkar perfekt, köpt på marknaden här
200kr och hämtas I Stockholm?
Har även en BeQuiet tornkylare men en 120 mm fläkt nästa helt ny med Am4 fäste i en kartong. Kan hämtas i Stockholm

Bilder ordnas

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/