Permalänk
Medlem

Msi Gaming x trio 10GB 3080

Hej!

Har precis köpt ett 4090 och därför valt att sälja mitt gamla 3080.
Kortet köptes 2020-09-17 alltså har kortet garanti kvar fram till 2023-09-17.

Jag har inte överklockat kortet utan bara spelat med det, graderna låg på 74c mestadels utav tiden annars lite under. Det har hanterats varsamt och jag har kört tryckluft en gång varje månad ungefär för att hålla borta så mycket damm som möjligt.

Den är välpaketerad med antistatisk skydd och kortet är skyddat utav gummit som medföljs med varje grafikkort på guld plattan.

Antisag accessoar kommer dessutom, men den är inte så himla vacker på infästnings sidan, annars så funkar den som de ska.

Här är mer info om kortet:
https://www.inet.se/produkt/5411689/msi-geforce-rtx-3080-10gb...

Nypris 9290kr

Finns att hämta i Halmstad, kan skickas men då står du för frakt.
Är det något så är det bara till att skriva.

mvh
Jonathan

Läs hela annonsen här

Permalänk

Lägger ett bud på 4000kr + frakt

Permalänk
Medlem

4500 plus frakt

Permalänk

4500kr + upphämtning

Permalänk

4600+upphämtning

Permalänk
Medlem

5000 + frakt

Permalänk

5000 hämtar

Permalänk

Är det nån coilwhine på kortet? Om inte 5500kr hämtar

Permalänk
Medlem

Det är coilwhine, inte högt dock. Klarar inte av bakgrundsljud och jag har inte märkt av det med öppna hörlurar.

Permalänk
Skrivet av SneFot:

Det är coilwhine, inte högt dock. Klarar inte av bakgrundsljud och jag har inte märkt av det med öppna hörlurar.

Ah, okay, jag är tvärkänslig mot oljud så minsta lilla kommer störa mig.. Jag får dra mig ur, sorry!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Angående coilwhine så har de ungefär samma DB som mina 800-900 rpm fläktar. Jag hör inte den högre än fläktarna plus mitt nya kort är betydligt mycket högre coilwhine och märkte av det direkt jämfört med 3080.

Permalänk
Medlem

Är kortet sålt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av freeZell:

Är kortet sålt?

Den är inte såld

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad