Söker till custom loop Svarta fittings, Am4 vattenblock, byte 6800xt,mm

Permalänk
Medlem

Söker till custom loop Svarta fittings, Am4 vattenblock, byte 6800xt,mm

Hej,
Som rubriken lyder så är jag på jakt efter lite delar till mitt första custom loop bygge.

Följande saker söker jag:
Vattenblock till amd AM4
Svarta fittings
Cablemod, Färg Grå eller Carbon
Rör (hard tubing)
Reservoar
Pump
Radiatorer
Det mesta i princip.

Sitter i dagsläget på ett XFX 6800 XT Merc 319 som jag eventuellt kan byta mot 3080/90 då jag har haft det väldigt svårt att hitta ett vattenblock till just min modell.

Är otroligt nöjd med kortet men har en vision och är därför villig att eventuellt byta rakt av eller betala extra för ett annat för att kunna slutföra projektet.

Skriv vad ni har, så diskuterar vi därefter.
Tack på förhand

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Har en d5 pump med resorvar.

360mm radiator, tror den är 45 el 60 mm tjock
280 mm radiator tunn
Har cpu vattemblock, skall kolla montering om am4 finns, helmetall eller acryll top, återkommer med info.

Enda fittings jag har är för softtube.

om intressant skicka pm.

Hat även ett palit 3090 gamerock oc, finns bykski block till detta som jag vet om.

Har inga rgb fläktar men har ngr som jag använt till detta.

Visa signatur

Dator: CPU:INTEL 12700KF , RAM: 32GB 4800 MHZ, MB: ASUS Prime Z690-P, Samsung 980 PRO, CPU-kylare: Custom Loop 360mm, GPU: Gigabyte 1080TI

Permalänk
Medlem

Hej, har ett XC7 block som är helt nytt om det vore intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trapt:

Hej, har ett XC7 block som är helt nytt om det vore intressant

Även en 240 PE rad,

Jag har en annons här på forumet som du kan kika.
Avesta, Dalarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trapt:

Hej, har ett XC7 block som är helt nytt om det vore intressant

Tänkte köra helst utan rgb, så får tacka för erbjudandet men just nu får jag avstå det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trapt:

Även en 240 PE rad,

Jag har en annons här på forumet som du kan kika.
Avesta, Dalarna

Kanon, skicka ett pm till mig vad du vill ha för det så kan vi se hur allting landar sig. Ska överväga alla förslag lite senare i veckan bara det har ramlat in fler😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

Kanon, skicka ett pm till mig vad du vill ha för det så kan vi se hur allting landar sig. Ska överväga alla förslag lite senare i veckan bara det har ramlat in fler😁

Låter bra det, kom på att jag har något rör med, egentligen tänkt att spara men.
Ang blocket går det att plocka ur rgb kan jag tänka mig..

Permalänk

Hej,

Har fittings och reservoar och pump combination iform av Corsair Hydro X Series XD3 RGB pump/reservoar

6x micro 90° roterbara från ek (designade för mini-itx byggen)

7x barrow 90° fittings

8x bykski 90° female to female

8x Bykski 16mm - bland dem bättre som jag har använt och ingen risk att oringen går sönder heller använder en annorlunda design. Ser mina äldre annonser för bilder.

Alex

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirAlex18:

Hej,

Har fittings och reservoar och pump combination iform av Corsair Hydro X Series XD3 RGB pump/reservoar

6x micro 90° roterbara från ek (designade för mini-itx byggen)

7x barrow 90° fittings

8x bykski 90° female to female

8x Bykski 16mm - bland dem bättre som jag har använt och ingen risk att oringen går sönder heller använder en annorlunda design. Ser mina äldre annonser för bilder.

Alex

Tjena Alex! samtliga fittings är av intresse dock är jag inte intresserad "Corsair Hydro X Series XD3 RGB pump/reservoar "
Men skicka gärna ett pm så tar vi det där ifrån.

Mvh

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad