”Deshroudat” Gainward Phantom 4090

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

”Deshroudat” Gainward Phantom 4090

Kom lite annat i vägen för ett projekt som var ämnat åt en god vän. Synd att det ligger och väntar på att komma till användning!

Säljer därför detta ”as is” med fläktar och shroud bortplockade. Kylaren är helt orörd och aldrig avlägsnad från kortet. Kabeln för fläktarna är ombyggd för att ansluta tre vanliga pwm fläktar men går lätt att bygga tillbaka till original för den som vill. Original fläktar, skruv mm medföljer. Givetvis fungerar kortet som det ska!

Kortet blir ca 60mm tjockt med 15mm fläktar och ca 75mm med 25mm tjocka fläktar.

Jag har även tre NF-A12x25 för den som vill köpa med, 200kr st

Perfekt för den som ändå ska vattenkyla eller fixa riktigt tyst kylning med andra fläktar

Inhandlat av mig i dec 2022, kvitto finns.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Intresserad av byte mot ett rtx 4080 tuf?

Visa signatur

Stationär: Asus GeForce RTX 4080 TUF, AMD R7 7700x CPU, 32 GB RAM DDR5 6000MHZ
Laptop: MacBook Pro 2021 16",
Konsol: PS5, Switch Oled
Ljud: Sennheiser HD 660s, Monoprice THX 887, LS50 Meta, Minidsp Flex Dirac
Ljus: LG 45GR95QE OLED, LG B1 65, HP Reverb G2, Meta Quest 3

Permalänk
Medlem

Budar 16k

Permalänk
Medlem

Skrev ett PM till dig häromdagen men tänker att jag kan ställa frågan här istället. Hur långt är kortet utan shroud? Jag letar kort till ett S1 Raw och behöver komma under 320mm. Har du lust att mäta?

Visa signatur

HRLD

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Annonsen är avslutad

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Trigger:

Annonsen är avslutad

Hur blev det?

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Plockade ner annonsen pga svalt intresse för kortet som det ligger. Får ta och mecka tillbaka originalfläktarna och prova så istället. Är mitt uppe i flytt mm så det blir lite senare..

(16k är inte intressant, behöver inte snabba pengar)

Visa signatur
Permalänk
Medlem