Wordle på svenska - ordlig.se

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 455, 3/6

⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 455, 6/6

🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜🟨
🟨⬜🟨⬜⬜
⬜🟪🟪⬜🟪
🟪🟪🟪🟪🟪

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 455, 3/6

⬜⬜🟨⬜🟨
🟩🟨⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk

ordlig.se nr 455, 5/6

⬜⬜⬜⬜🟨
⬜🟨⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 456, 4/6

⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 456, 3/6

⬜🟨🟨⬜⬜
🟨🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Ordklurare
Skrivet av Housepainter:

Hello!

Jag har en fråga angående sparade resultat i cookies/session storage och inloggat läge.
Min fru har haft problemet att det har varit osynkat och hon har ganska länge spelat utan att vara inloggad då hennes dåvarande streak "försvann" när hon loggade in. När hon loggade ut igen så var streaken tillbaks och hon fortsatte så.

Igår kom dock dagen då streaken bröts (196). Så nu tänkte vi att det var ett bra läge att logga in. Men när hon gör det så får hon direkt en streak på 70- nånting, så det känns som att man skulle vilja nolla hennes data i inloggat läge och synka om det? Finns det något sätt att lösa detta på något bra sätt? Hade ju varit lite kul om hon kan få se sin bästa streak, även om hon nu loggar in framöver.

Både jag och frun är bekanta med frontend, men vi har inte grävt något själva i hur datan ligger sparad. Sen antar jag att resultatet i inloggat läge är sparat någonstans i en databas, så den kan man väl knappast påverka som användare.

Hej!

Jag kan hjälpa henne med att nolla hennes inloggade statistik, så att hon kan logga in på nytt och få den statistiken hon har i utloggat läge. Statistiken förs över vid första inloggning så att säga. Då behöver jag den epostadress hon är inloggad med, så kontakta mig här i DM eller på ordlig.se@gmail.com med den så ska jag försöka få det att bli rätt.

Tack för att ni spelar

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 456, 5/6

⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟨🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 457, 5/6

⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 457, 4/6

⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 458, 4/6

🟩⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Klurig

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 458, 5/6

⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜⬜
🟩⬜⬜🟩⬜⬜
🟩⬜⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 458, 4/6

🟨⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜⬜
🟩⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 458, 4/6

⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜⬜🟨⬜🟨
🟩⬜⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

Hört talas om det här tidigare, men aldrig testat, hur kul som helst!!
Behöver man vara inloggad för att komma åt vilket nummer det är/dela resultatet som andra i tråden?

Visa signatur

Aopen H450A, MSI B450m
Ibland så skriver jag inte så fort.
Salt kan behövas om jag skrivit något efter 23:58

Permalänk
Medlem
Skrivet av tore_a:

Hört talas om det här tidigare, men aldrig testat, hur kul som helst!!
Behöver man vara inloggad för att komma åt vilket nummer det är/dela resultatet som andra i tråden?

När du klarat ordet finns det en knapp där det står "dela" - tryck på den så finns resultatet i urklipp.

Sedan är det bara att klistra in här (eller skicka via messenger mm)

Vill du få fram ditt resultat igen och därmed även knappen "dela" så trycker du på "statistik" (staplarna) i översta raden på ordlig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pulver:

När du klarat ordet finns det en knapp där det står "dela" - tryck på den så finns resultatet i urklipp.

Sedan är det bara att klistra in här (eller skicka via messenger mm)

Vill du få fram ditt resultat igen och därmed även knappen "dela" så trycker du på "statistik" (staplarna) i översta raden på ordlig.

Tack!!
ordlig.se WEEKEND nr 458, 4/6

⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟩🟨⬜🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

Aopen H450A, MSI B450m
Ibland så skriver jag inte så fort.
Salt kan behövas om jag skrivit något efter 23:58

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 459, 4/6

🟩🟩⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 459, 3/6

⬜🟨⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

ordlig.se WEEKEND nr 459, 4/6

🟩⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟨⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk

ordlig.se WEEKEND nr 459, 3/6

⬜⬜⬜⬜⬜🟨
🟩⬜🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 460, 5/6

⬜⬜🟨⬜⬜
🟩⬜⬜⬜🟩
⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 460, 4/6

⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

Jösses vad tiden går. I går blev det årsdag för mig.
Tack för tidsfördrivet/klurigheten/frustrationen.
Jag förstår att det inte är en baggis att komma på vilka ord som ska vara med, men ibland så svär jag åt telefonen i stil med "vem fan säger det?" 😁 Kanske är en generationsfråga?

  • Ett försök 0 gånger

  • två försök 9 gånger

  • tre försök 108

  • fyra försök 145

  • fem försök 65

  • sex försök 23

  • misslyckats 15

Visa signatur

"Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta." - Svante Grundberg och Björn Wallde.

"If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be." - Caron Keating.

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 461, 5/6

⬜🟨🟨🟨⬜
🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜
🟨⬜🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 461, 3/6

🟩⬜⬜⬜⬜
🟩⬜🟨🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 461, 5/6

⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

13900K - RTX 4080 GAMING X TRIO - ROG Strix Z690-F - 32GB Kingston Fury 6000MHz CL36 - Seagate Firecuda 530 2TB - ASUS ROG Thor II 1200W - Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit - be quiet! Pure Loop 2 FX 360mm

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 461, 6/6

⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Fanns fler ord kvar för mig att ta av, så 6e försöket var något av en nagelbitare.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, what?? Jag som bara ville utesluta lite bokstäver

ordlig.se nr 461, 2/6

🟨🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

ordlig.se nr 461, 4/6

⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟨⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩

Första på några månader, tog en väldigt frivillig paus från spelet.