Tangentbord, Mus, Konsertbiljetter och Flygspakar

Permalänk
Medlem

Tangentbord, Mus, Konsertbiljetter och Flygspakar

Har lite allt möjligt som behöver nya ägare.

  • Beyonce konsertbiljetter - GOLD VIP 8 - 10 maj i stockholm - Har 4 biljetter - 3470 kr per biljett. Säljes 2 och 2 eller alla 4.

  • Logitech X52 Professional HOTAS - i Nyskick! Har ej ens packat upp det, en vän använde den till recension.

  • One2mini - Brown switchen och vit case - i riktigt bra skick

  • Apple Magic Mouse 2 - i bra skick

  • Apple Wireless Keyboard - i bra skick

Budgivning på allt utom konsertbiljetterna. Vi kör på tills vi har nått anständiga priser eller intresset avtar, ska produkterna skickas så står köparen för frakten.

Har bra omdömen sedan tidigare.

Säljer till vem jag vill etc etc. Önskas fler bilder så säg till så laddar jag såklart upp det

Lycka till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ser gärna bilder på Magic Mouse och Wireless Keyboard.

Permalänk
Medlem

Logitech X52 Professional HOTAS, har du något riktpris? Hur gammalt är det, finns kvitto kvar?

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Ser gärna bilder på Magic Mouse och Wireless Keyboard.

https://photos.app.goo.gl/SsfYQ8uVDM6R5x229 här är bild på apple tangentbord och mus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

Logitech X52 Professional HOTAS, har du något riktpris? Hur gammalt är det, finns kvitto kvar?

Fick inte med något kvitto, däremot ska allt fungera som det skall.
Riktpris är svårt att säga - Nytt går för ca 2000 kr så kan tänka mig att bud bör landa kring 1000kr + frakt? Vad tänker du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babaroro:

Fick inte med något kvitto, däremot ska allt fungera som det skall.
Riktpris är svårt att säga - Nytt går för ca 2000 kr så kan tänka mig att bud bör landa kring 1000kr + frakt? Vad tänker du?

Ok, det var det dubbla mot vad jag är villig att ge efter att läst recensioner på Prisjakt.
Lycka till ändå och hör av dig om du ändrar dig.

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av leverbrock:

Ok, det var det dubbla mot vad jag är villig att ge efter att läst recensioner på Prisjakt.
Lycka till ändå och hör av dig om du ändrar dig.

Jag köpte den i tro om att jag skulle orka ha upp den när jag spelar ace combat... Men har aldrig blivit av, av att läsa lite recensioner på nätet verkar den vara väldigt uppskattad men som sagt osäker.

//Roger

Permalänk
Medlem

Hotas 600kr plussfrakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeÖ:

Hotas 600kr plussfrakt

Bud noterat