Permalänk
Medlem

Mar10/Mario day

Kommit tillbaks till konsolspelandet efter många decennier med en Switch, framför allt för barnens skull. De älskar Mario och jag såg att det skulle vara "Mario-day" idag med bra rabatter. Mycket riktigt verkar Nintendo ha 33% rabatt på sin internet site, men det verkar inte funka för Sverige?

Skapade en konto för att handla online, kopplade det sen till Switchen (har hittills enbart kört fysiska spel) och provade att öppna affären där istället, ser då att jag får upp priset i SEK istället, men helt utan rabatter?

Är det så att Nintendo skiter i oss i Sverige och jag bara varit borta från den här världen för länge för att redan veta detta?

Permalänk
Medlem

Webhallen verkar dock i alla fall köra typ 20% rabatt på Mario Lego, kanske det ska få det i present istället..

Permalänk
Avstängd

Billigare med tradera, plus att man kan sälja spelen vidare när man har spelat tillräckligt

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Köp switchspel begagnat fysiskt är mitt tips.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ajn:

Skapade en konto för att handla online, kopplade det sen till Switchen (har hittills enbart kört fysiska spel) och provade att öppna affären där istället, ser då att jag får upp priset i SEK istället, men helt utan rabatter?

Det är väl vår Bergsala-skatt igen?

https://www.dekudeals.com/mar10-day-2023

Byter du land till något utanför Norden, så verkar alla länder köra rabatt just nu.