Permalänk
Medlem

ASUS Zephyrus G15

Specs:

165Hz QHD-skärm
AMD R9 5900HS Processor
32GB Ram
3TB nvme m2 SSD (1TB + köpt 2TB)
Geforce RTX 3080 Grafikkort
Windows 11

Säljs pga för lite användning. Inköpt 2021 för 34990 kr, kvitto & garanti finns kvar. Den är i toppenskick, kartong & tillbehör medföljer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ursäkta för att låta lite trist - men sett till 2023 års datorer rullar ut nu och att gaminglaptops åldras snabbt så tror jag denna dator mer än 12-14K.
Lycka till!

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

12000kr+frakt
Kanske skambud men de e min budget

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Ursäkta för att låta lite trist - men sett till 2023 års datorer rullar ut nu och att gaminglaptops åldras snabbt så tror jag denna dator mer än 12-14K.
Lycka till!

Du låter inte trist alls Dock så ligger motsvarande nya modeller och svävar över 30.000 kr, och då med 1TB och ibland 16 GB ram. 3080 är fortfarande ett grymt kort och denna hänger med, även i max-inställningar. Tycker mitt pris är bra, men är såklart öppen för att sänka vid snabb affär osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av novascape:

12000kr+frakt
Kanske skambud men de e min budget

Mvh

Ingen fara. Tyvärr är det för lite. Tack ändå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olkan123:

Du låter inte trist alls Dock så ligger motsvarande nya modeller och svävar över 30.000 kr, och då med 1TB och ibland 16 GB ram. 3080 är fortfarande ett grymt kort och denna hänger med, även i max-inställningar. Tycker mitt pris är bra, men är såklart öppen för att sänka vid snabb affär osv.

G15 2022 med 3070 Ti och 32GB gick på rea före årsskiftet för typ 24K. Köpte själv G14 med 6800S och 32GB när den reades för 22 eller 23. Men visst det är inte priserna just nu, men de kommer dumpas så snart 2023 års modeller landar på hyllorna.

Lycka till med försäljningen iaf, grym dator

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad