Permalänk
Medlem

ASUS ROG Helios GX601 Svart

Nyskick.
Köpt begagnat av mig i Januari månad men ej använt av mig. Enligt föregående ägare endast använt i några dagar. Ser ut att stämma baserat på skicket. Har endast öppnat kartongen och inspekterat skicket. Ser helt felfritt ut.
Allt ska finnas med.

Säljes då min son inte vill ha detta chassi till sitt kommande bygge. Han vill ha ett NZXT H7 White med svart fönstersida, så om någon har ett sådant kanske ett byte kan vara av intresse.

Digitalt kvitto från Inet finns på chassiet.
Kan tänka mig frakt, men vet inte vad ett sådant stort paket kostar att skicka eller vilka bolag som tar emot det. Får kolla upp det isf. Paketet väger enligt kartong 21.5KG och är rätt stort.

Då chassiet ligger i sin kartong just nu hoppas jag slippa skicka bilder på det, men givetvis gör jag det om det önskas. börjar så här iaf.

Budstart: 1500kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Fantastiskt chassi, lättare att bygga i än något annat chassi jag haft! Rekommenderas och för det priset är det bara att börja buda

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Fantastiskt chassi, lättare att bygga i än något annat chassi jag haft! Rekommenderas och för det priset är det bara att börja buda

Får se om det blir några bud, annars kanske jag uppgraderar från mitt 500D RGB SE. Det chassiet är på gränsen till för smalt för ett framtida 40-serie kort

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk

Jag ger 1550kr

Permalänk
Medlem

Budar 1600 + eventuell frakt

Permalänk
Medlem

2000kr och hämtar upp

Permalänk
Medlem

2100 kr + eventuell frakt

Permalänk
Medlem

Då det verkar lite problematiskt med frakten pga vikten (alla har 20Kg som max) så prioriterar jag avhämtning. Så @Rejal333 du får det för 2000kr.
Bara att kontakta mig när du vill så löser vi affären!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q