8086K (8700K) moderkort samt 32GB ram

Permalänk
Medlem

8086K (8700K) moderkort samt 32GB ram

Hade tänkt sälja dessa delar efter att ha gått över till AMD.

Paketet består av en 8086K, Asus Z370-E Gaming samt 32GB Corsair ram.

CPUn är deliddad av mig med en Delid die mate med Thermal Grizzly Conductonaut under IHS.en. Har kört den överklockad på 5 Ghz på alla kärnor (1.26v) och har gått väldigt svalt eftersom jag i stort sett bara spelar spel där jag låser den på 60 fps (läs: Hunter call of the wild, Snowrunner etc) CPUn är inte reliddad!

Jag har även originalkartongen till processorn men den får jag tyvärr inte plats med i paketet så den kommer bara med vid avhämtning

Moderkortet är som sagt ett ASUS Rog Strix Z370-E Gaming, med WiFI.
Alla tillbehör ska finnas kvar i lådan i sina respektive förpackningar, såsom SATA-kablar, SLI brygga, WiFI antenner, I/O plåt etc...

RAM-minnet är Corsair DDR4 8GB stickor, inte det snabbaste men det har tjänat mig väl. Originalhastigheten är 2400 Mhz på 1.2V men jag har kört det i 2800Mhz på 1.35V. Det är säkert möjligt att köra det snabbare med lite andra timings men för mig har det fungerat bra med 2800 Mhz. Orsaken till varför det är olika färger är att jag kompletterade med 2 röda stickor senare. Dock är det exakt samma timings och artikelnummer som de svarta.

Jag tänkte att bud från 2500:- kunde vara vettigt?

Avhämtning prioriteras, ska det skickas så står köparen för spårbar frakt. Jag tror det priser ligger runt 100 kr men blir det dyrare än det så står jag för den överskjutande delen.

Betalning sker med Swish INNAN jag skickar paketet.

Budgivning sker i tråden, PM kommer ignoreras

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Jag budar 2000 + frakt

Permalänk
Medlem

2200 + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 400 kr 2400 +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Buden är noterade.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Avhämtning går att lösa om det underlättar.

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr +Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr +frakt, budet innan missade jag…
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud noterade. Som sagt så prioriterar jag upphämtning.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 800 kr Avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Bud noterade. Jag tänkte att jag avslutar annonsen på söndag kväll.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av RasmusHolst:

3 000 kr +frakt

Taget. Du kan kontakta mig i PM så löser vi resten därifrån.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x