Permalänk
Medlem

DDR4 4400mhz, MB Intel & AMD

Hejsan, säljer av mig lite prylar som helt enkelt inte kommer till användning...

Crucial Ballistix MAX 4400mhz DDR4 2x8gb. Riktigt bra minnen som jag kunnat köra i 4000mhz CL16 (AMD) och 4200mhz CL15 intel. Bud från 500:- box finns säkert

MSI pro z690-p D4, bios flashad för att kunna köra 13th gen. Hade inga problem med att köra ddr4 i 4266mhz på denna bräda. Dock vann jag ett gigabyte kort som jag hellre kör med. Som ni ser på bilden sitter en contact frame i med en deliddad CPU.. detta är mest som skydd för socket. Återställer denna vid köp. Då VRM inte hade kylning satte jag på några flänsar. Bud från 800:- låda finns.

Asus TUF gaming x570 plus.
Här vill jag bara lägga till en notis! Själva kåpan som sitter för socketen är lös, jag lossade denna och slipade ner plasten för att kunna köra direct die på min processor. Funkar dock klockrent.. finns att köpa nya skydd om man vill...https://m.aliexpress.com/i/4000032873499.html men det var inga problem för min del att denne sitter löst. Bud från 500:- låda finns.

Kan skicka, upphämtning helst.
Mvh David

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

700kr +frakt för ram om de ej är över 40mm. (tror max för min u12a i nr200p)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

700kr +frakt för ram om de ej är över 40mm. (tror max för min u12a i nr200p)

strax under 39 fick jag det till

bud noterat!

Permalänk
Medlem

Funkar cpu i z690 kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Funkar cpu i z690 kortet?

nix. Skall dock prata med NetOnNet då den är köpt med garanti. (13700K)

Permalänk
Medlem

Delid funkade finfint, men överlevde ej när jag tappade den...

Permalänk
Medlem

Har du någon fullständig beteckning på minnena eller någon länk till dem?
Tänker på timings

Permalänk
Medlem
Skrivet av fast3xx:

Har du någon fullständig beteckning på minnena eller någon länk till dem?
Tänker på timings

BLM2K8G44C19U4BL
19-19-19-43

Permalänk
Medlem

800kr för MSI pro, hämtar

Permalänk

Asus TUF gaming x570 plus
500 + frakt om du återställer moderkortet till originalutförande, dvs köper de skydd som behövs och monterar

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

Asus TUF gaming x570 plus
500 + frakt om du återställer moderkortet till originalutförande, dvs köper de skydd som behövs och monterar

Förstår din oro, dock är leveransen hittills 4 veckor. Hade jag haft ett defekt moderkort hade jag bara kunnat byta sins emellan. Dock är det inga konstigheter att montera cpu som den är nu.. hade du bott nära, hade jag kunnat göra det åt dig

Permalänk
Skrivet av MrWhizeguy:

Förstår din oro, dock är leveransen hittills 4 veckor. Hade jag haft ett defekt moderkort hade jag bara kunnat byta sins emellan. Dock är det inga konstigheter att montera cpu som den är nu.. hade du bott nära, hade jag kunnat göra det åt dig

Mitt bud gäller för evigt, kan vänta 8 veckor, inga problem.

Permalänk
Medlem

600kr och hämtar för X570

Permalänk

1400kr z690+x570

Permalänk
Medlem

När avslutas budgivningen?

Permalänk
Medlem

tänkte runda av ikväll

Permalänk

700 kr + frakt för Asus TUF gaming x570 plus

Permalänk
Medlem

700 kr och hämtar x570

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexejrm:

800kr för MSI pro, hämtar

Skrivet av kishino:

700 kr och hämtar x570

but noterade, och därmed ledande.

DDR4 finns ännu kvar för info

Permalänk
Medlem

fick ej redigera;

kommer runda av ikväll efter jag nattat dottern. Ni som har barn förstår nog att jag inte kan ge exakt tid

Permalänk
Skrivet av kishino:

700 kr och hämtar x570

Hmmm, 710 kr + frakt! ^^

Permalänk
Medlem

750 kr + frakt för minnet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Propp_Orvar:

Hmmm, 710 kr + frakt! ^^

Ledande och noterat.

P.S bud under 50kr över föregående ignoreras nu (var ledande trots samma pga inte skicka, då jag har intressent på minne som skall skickas, spelar inte "enkelheten" in längre)

Skrivet av TMG:

750 kr + frakt för minnet.

Noterat och ledande.

Permalänk
Medlem

Nattar dottern kring 20.00 så bör kunna avsluta kring 21 hoppas jag.. beror på ditten och datten

Permalänk
Medlem

760kr x570 hämtar

Permalänk
Skrivet av kishino:

760kr x570 hämtar

Permalänk
Medlem

lite sent ute... fastnade med att försöka köpa Sons Of the Forest via steam, gick till slut -_-

men.. jag kommer kontakta vinnarna via PM här om en liten stund.

Mvh David

Permalänk
Medlem

Jag kan ta DDR4 4400mhz för 600kr om ingen har budat !mvh

Visa signatur

Asus Rog Crosshair VIII DARK HERO| AMD Ryzen 9 5950X| G.Skill Tridentz RGB 16GB 3200 Mhz | Asus Rog Strix 3090 OC 24GB | EVGA G2 850W Gold| Samsung EVO 970 M.2 1TB | CPU kylare- NZXT Kraken X73 | Chassi: Fractal Design R6 | Skärm: Asus Rog Swift PG278Q | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av zan76:

Jag kan ta DDR4 4400mhz för 600kr om ingen har budat !mvh

har bud på 750, har kontaktat vinnaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

har bud på 750, har kontaktat vinnaren

Såg inte det Bud !! Köper gärna för samma pris ifall han inte hör av sig.mvh

Visa signatur

Asus Rog Crosshair VIII DARK HERO| AMD Ryzen 9 5950X| G.Skill Tridentz RGB 16GB 3200 Mhz | Asus Rog Strix 3090 OC 24GB | EVGA G2 850W Gold| Samsung EVO 970 M.2 1TB | CPU kylare- NZXT Kraken X73 | Chassi: Fractal Design R6 | Skärm: Asus Rog Swift PG278Q | Windows 11 Pro