Samsung C49RG90 (49", VA, 5120x1440, 120hz)

Permalänk
Medlem

Samsung C49RG90 (49", VA, 5120x1440, 120hz)

På grund av utrymmesskäl så får jag tyvärr sälja min underbara C49RG90.

Några av specifikationerna är:
VA-panel, 5120x1440, 120 hz, freesync, 4ms responstid

Mycket fint skick, inga döda pixlar. Originalkartong finns och alla tillbehör utom möjligtvis en DP-sladd finns kvar.
Inköpt på Webhallen i juli 2019, kvitto finns.

Upphämtning föredras men kan eventuellt skickas. På grund av storlek och vikt är det dörr-till-dörr frakt som gäller och därmed något högre fraktkostnad än normalt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vad skulle frakt gå på? Är intresserad om inte frakten är helt absurd

Permalänk
Medlem
Skrivet av timmerdalen:

Vad skulle frakt gå på? Är intresserad om inte frakten är helt absurd

Dyrare än vad jag trodde tyvärr. Preliminärt 900:- med DHL dörr-till-dörr.
Vikten är ett problem för PostNord annars hade det kanske fungerat och kostat hälften så mycket.

Permalänk
Skrivet av Ohjay:

Dyrare än vad jag trodde tyvärr. Preliminärt 900:- med DHL dörr-till-dörr.
Vikten är ett problem för PostNord annars hade det kanske fungerat och kostat hälften så mycket.

Bara en fundering, i följa specsheet så skal skärmen i originalförpackning väga in på 20.1 kg, typ strömsladden bör vel komma in på dryga 100g så med lite kreativ packningen bör det la dig göra med postnord eller vad tror du ? Om inte så får jag vel hosta upp för dhl dörr til dörr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av timmerdalen:

Bara en fundering, i följa specsheet så skal skärmen i originalförpackning väga in på 20.1 kg, typ strömsladden bör vel komma in på dryga 100g så med lite kreativ packningen bör det la dig göra med postnord eller vad tror du ? Om inte så får jag vel hosta upp för dhl dörr til dörr.

Ja, funderade på samma sak.
Skulle kunna skicka stativet separat så borde vikten hamna under 20kg.

Behöver dock packa ner skärmen för att veta med säkerhet att det fungerar.

Permalänk
Skrivet av Ohjay:

Ja, funderade på samma sak.
Skulle kunna skicka stativet separat så borde vikten hamna under 20kg.

Behöver dock packa ner skärmen för att veta med säkerhet att det fungerar.

Vägde en 1.8m standard strömkabel, väger drygt 200g, så bara med at ta bort strömkabeln från innholdet i original kartongen bör få totalvikt ned under 20kg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av timmerdalen:

Vägde en 1.8m standard strömkabel, väger drygt 200g, så bara med at ta bort strömkabeln från innholdet i original kartongen bör få totalvikt ned under 20kg.

Under förutsättning att det är korrekt att skärmen packad väger exakt 20.1 kg.
Vid eventuell affär så hittar vi bästa lösning helt enkelt, baserat på faktisk vikt när jag packat.

Permalänk
Medlem

Finns skärmen kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BowakDog:

Finns skärmen kvar?

Japp det gör den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohjay:

Japp det gör den

Är intresserad. Skulle möjligen kunna hämta den imorgon, skicka gärna ett pm så kan vi diskutera detaljer

Permalänk
Nytt bud: 4 500 kr Lite sugen på skärmen så sätter ett bud på 4500:- Möjlighet att hämta upp
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad