Pixel 7 svart olåst (inköpt 2022-11-17)

Permalänk

Pixel 7 svart olåst (inköpt 2022-11-17)

Säljer en svart Pixel 7 128gb som endast använts i ca 1,5 månad då jag bestämt mig för att övergå till iPhone. Telefonen är olåst och kommer lämnas över helt fabriksåterställd.

Den är så gott som ny. Har använt ett Caseology skal under hela tiden (Parallax Ash Grey) som jag även skickar med. Har inte hittat några synliga skador eller repor, varken på skärmen eller baksidan. Har dock ej använt ett skärmskydd så skärmen är väl inte riktigt lika blankpolerad som när man för första gången plockar upp den ur kartongen. Dock endast något jag själv ser om skärmen är helt svart och jag håller den i en specifik vinkel mot ljuset från en lampa för att avsiktligt leta.

Medföljande original USB sladd samt USB c till A kontakt ingår givetvis.

Kvitto finns. Finns att hämta i Rågsved, kan även skicka. Har referenser på forumet om det skulle önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Bjuder 3500 + frakt

Permalänk
Medlem

3700 + f

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem

4200 plus frakt

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk

Har kommit in lite bud nu så låter den fortsätta till kl 19 idag och sedan avslutar den.

Permalänk
Medlem

4300 kr, upphämtning

Permalänk
Skrivet av Saddl3r:

4300 kr, upphämtning

Budgivningen är avslutad och Saddl3r vinner, gratulerar

Permalänk

Annonsen är avslutad