Contact frame LGA 1700 - Thermalright

Permalänk
Medlem

Contact frame LGA 1700 - Thermalright

Beställde hem contact frame och fick fler än jag beställt
Kan inte lova att det passar alla z790, thermalright ska ha bättre kompatibilitet jämfört med thermalgrizzly från vad jag hört och läst. Ingår frame och torxnyckel per paket.

Ska till Göteborg över helgen, kan leverera inom GBG om intresse finns. Hemma igen i Norrköping på söndag. Kan även skickas spårbart (vadderat).

Priset är styck (inkl frakt). Jag kan nås via PM, då fler är tillgängliga.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av moyozuz539:

Vad ligger nypriset på, 150kr?

Tack, glömde ange att priset är inkl frakt. Sedan får var och en avgöra om man vill vänta drygt en månad, passar inte priset kan man ge bud. Antar att du inte är intresserad utan ville bara säga ditt?

Mvh

Permalänk
Medlem

Lägger bud på 150 kr om du hade vägarna förbi Göteborg. Har z690 men det borde ju inte göra någon skillnad.

Mvh

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

Åker du förbi Trollhättan påväg ner? Bjuder isåfall 200 för den svarta ramen

Permalänk

Jag bjuder 200kr ink frakt till Stockholm

Permalänk
Medlem

Jag kan ta en om jag får den lämnad i göteborg !

Permalänk
Skrivet av Jasko:

Tack, glömde ange att priset är inkl frakt. Sedan får var och en avgöra om man vill vänta drygt en månad, passar inte priset kan man ge bud. Antar att du inte är intresserad utan ville bara säga ditt?

Mvh

Tar gärna en för 150kr.

Permalänk
Medlem

Hej alla,

Håller på att skicka PM till alla för att diskutera vilken färg ni är intresserade av och hur vi ska sköta vidare kommunikation, risk att inlägget blir extremt långt om vi tar den diskussionen här

@Philstar , Åker tyvärr genom Borås, men kommer hålla hus mellan Trollhättan och Göteborg. Kanske kan lösa något ändå! Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mecha2:

Jag kan ta en om jag får den lämnad i göteborg !

PM

Permalänk
Medlem

Har fått min levererad!

Permalänk
Medlem

Hej finns det någon kvar?
Isf tar jag en

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mecha2:

Har fått min levererad!

Tack för smidig affär!

Skrivet av DG77:

Hej finns det någon kvar?
Isf tar jag en

Japp, skickat PM

Permalänk

Hej!
Om det finns en kvar för LGA 1700 som är vit så är jag väldigt intresserad!

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti