Acer 34" Predator X34S 180HZ Curved G-Sync

Permalänk
Medlem

Acer 34" Predator X34S 180HZ Curved G-Sync

Tjena,

Har funderat på att nedgradera mig till 2540x1440p upplösning då jag har bytt till en laptop (samt att jag vill ha lite bättre stöd upplösning till PS5) och det är dags för mig att sälja min skärm. Den är köpt från sweclockers tidigare och har varit i min ägo i ca 4 månader.

Info om skärmen:

Skärmen har en liten repa i vänstra kanten (se bild 2) Det är inget som man stör sig medans man spelar, men kan synas på ljusa bakgrunder om du kollar noggrant.

180HZ (via overclock)
1ms
Riktig G-sync
Nvidia Reflex
HDR 400
Nano IPS
3440x1440 upplösning
Inbyggda högtalare

För tillfället är skärmen monterat på ett skärmstativ, men orginalstativ finns tillgänglig och den monteras tillbaka och medföljer självklart.

Kartong finns ej så endast upphämtning som gäller

Pris: 5500:-, alternativt om ni har någon schyst 32" 1440p monitor som ni vill byta med!(Ingen VA Panel på den isåfall)

Med Vänlig Hälsning,

Arya

Läs hela annonsen här

Permalänk
Proffsmoddare

Hi!

I am interested in your monitor. I have an ASUS PG279Q 27" if a swap might be interesting. I know that you had written 32" though, so I am just throwing the offer out there.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

Hi!

I am interested in your monitor. I have an ASUS PG279Q 27" if a swap might be interesting. I know that you had written 32" though, so I am just throwing the offer out there.

Hello! Yes unfortunately it’s 27” and not 32, otherwise that would have been interesting! Sorry but i have to pass for this one, but thanks for reaching out 😁

Permalänk
Medlem

Har en Alienware AW2721D om du är intresserad av att byta.. oxå med en liten repa.. syns vid väldigt mörka bakgrunder

Permalänk
Medlem
Skrivet av arknvgh:

Har en Alienware AW2721D om du är intresserad av att byta.. oxå med en liten repa.. syns vid väldigt mörka bakgrunder

Hej!

Tyvärr då skärmen är 27 tum och letar specifikt efter 32, men tack för att du hörde av dig!

Permalänk

Har en 2540x1440p 144hz VA-panel 31,5 tum msi monitor om du är intresserad + mellan skillnad😀

Permalänk
Skrivet av MotoroIja:

Har en 2540x1440p 144hz VA-panel 31,5 tum msi monitor om du är intresserad + mellan skillnad😀

Nvm, såg att du önska dig en monitor utan en VA-panel

Permalänk
Medlem
Skrivet av MotoroIja:

Har en 2540x1440p 144hz VA-panel 31,5 tum msi monitor om du är intresserad + mellan skillnad😀

Skrivet av MotoroIja:

Nvm, såg att du önska dig en monitor utan en VA-panel

Tjena,

Yes precis, har haft dålig erfarenhet med just VA-paneler så jag undviker de men tack för tipset!

Permalänk
Medlem

Acer 34" Predator X34S 180HZ 5000 kr kan hämmta idag

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad