Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av qube:

Nån som har något tips på något bra skal/fodral för S8an?

Har kikat på denna https://www.amazon.se/gp/product/B09ST5RRDW/ref=sw_img_1?smid... för 142 kr - Vill ha något minimalistiskt men ändå som skyddar lite.

Jag köpte detta: https://www.amazon.se/gp/product/B09SB48S9M/ref=ppx_yo_dt_b_a...

Mest ville jag ha något som håller pennan när plattan åker in och ut ur väskan, men sen är det skönt att kunna ställa den upp med lite vinkel för att skriva. Den är säkert inte den bästa, men jag är mycket nöjd för det priset.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

Var det några som köpte det billiga skalet på amazon?
https://www.amazon.se/gp/product/B09PZCBRWD/ref=ppx_yo_dt_b_a...

vad tycker ni? fattar inte riktigt rem grejjen
och att det inte går att ha plattan stående känns värdelöst

Beror ju på hur du använder den, håller du den i handen ofta så är det ju ett väldigt bra att ha en rem. Men om du behöver stöd för att ha den ståendes är den ju inte så bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Jag köpte detta: https://www.amazon.se/gp/product/B09SB48S9M/ref=ppx_yo_dt_b_a...

Mest ville jag ha något som håller pennan när plattan åker in och ut ur väskan, men sen är det skönt att kunna ställa den upp med lite vinkel för att skriva. Den är säkert inte den bästa, men jag är mycket nöjd för det priset.

Amen fint, köpte precis en i rosa jag också. Svart kanske är "snyggast", men blir så tråkigt när allt man har är svart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qube:

blir så tråkigt när allt man har är svart.

🥹 Du kan vara tråkig 😭

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

Var det några som köpte det billiga skalet på amazon?
https://www.amazon.se/gp/product/B09PZCBRWD/ref=ppx_yo_dt_b_a...

vad tycker ni? fattar inte riktigt rem grejjen
och att det inte går att ha plattan stående känns värdelöst

It was less than 300 last week. Not worth the price right now

Permalänk
Medlem

Jag köpte denna med genomskinlig baksida. Sitter bra. Fyller sin funktion. Fick den inom 24h efter order.

https://www.amazon.se/gp/product/B09D7J4QF1/ref=ppx_yo_dt_b_a...

Pris: ca 163kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av delta76:

It was less than 300 last week. Not worth the price right now

Jag köpte den för 155, det får den väl vara värd men definitivt inte 470 spänn.

Permalänk
Medlem

Åter till PÅSEN! problemet

Jag tänker göra som nån annan gjorde att lägga tillbaka allt i den vita plastpåsen som det kom hit med men! Fick ni någon retursedel medskickat? är det den som sitter i "tygpåsen" för på min så står det

TO: Mig själv
Samsung Trade In
Hakarpsvägen 65, Huskvarna ( nästan min adress )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

Åter till PÅSEN! problemet

Jag tänker göra som nån annan gjorde att lägga tillbaka allt i den vita plastpåsen som det kom hit med men! Fick ni någon retursedel medskickat? är det den som sitter i "tygpåsen" för på min så står det

TO: Mig själv
Samsung Trade In
Hakarpsvägen 65, Huskvarna ( nästan min adress )

Min är till sandvägen 14 i Växjö

Permalänk
Medlem

La telefonen i den lilla påsen, sen i plastpåsen och ner i påsen med kardborrband och slutligen ner i ett överdimensionerat paket (relativt till innehållet)

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Min är till sandvägen 14 i Växjö

OK, låg din retursedel i plastpåsen eller i den genomskinliga plastfickan på tygpåsen?

för på den står det ju TO: till mig själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

OK, låg din retursedel i plastpåsen eller i den genomskinliga plastfickan på tygpåsen?

för på den står det ju TO: till mig själv

<Uppladdad bildlänk>

Min låg som på din bild. Fast med inverterade (korrekta) adresser

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Min låg som på din bild. Fast med inverterade (korrekta) adresser

Tack! Då bekräftar det att de har gjort fel med fraktsedeln, får kolla med supporten hur jag ska göra.

Permalänk
Medlem

Fick min S8 idag så nu är fröjden åter är bara skyddet kvar som ska komma från amazon vilken dag som helst

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

La telefonen i den lilla påsen, sen i plastpåsen och ner i påsen med kardborrband och slutligen ner i ett överdimensionerat paket (relativt till innehållet)

jag lade telefonen i lilla påsen, sen i påsen med kardborrband och sen i plastpåsen (ala ebay från Kina) och etiketten tejpades över. Detta är för att det skyddar mot väta.

Permalänk

några apptips, som är roliga med s pen

Permalänk

Nån som fått sin 128GB silver skickad ?

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus Prime Z690-A, Gigabyte RTX 3070 Gaming OC, Corsair 32GB DDR5 5600Mhz, Noctua NH-D15 Chromax, Samsung 980 Pro M.2 NVMe 256 GB-OS, be quiet! Dark Base 900, Corsair RM 850X V2, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Fick hem returpåsen ämnad för min gamla surfplatta nu...bra jobbat Samsung. Inte ens våld och vaselin kommer räcka här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

<Uppladdad bildlänk>

Fick hem returpåsen ämnad för min gamla surfplatta nu...bra jobbat Samsung. Inte ens våld och vaselin kommer räcka här.

Får den inte plats i den fina kardborrebandspåsen då? 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

<Uppladdad bildlänk>

Fick hem returpåsen ämnad för min gamla surfplatta nu...bra jobbat Samsung. Inte ens våld och vaselin kommer räcka här.

Bara så du vet det är inte Samsung som har hand om den delen, det är foxway AB som är helt eget företag som har hand om det.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera steam link på plattan, kört en del homm3 nu ikväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorgeous-George:

Nån som fått sin 128GB silver skickad ?

Beställde 24/11 och fick hem den häromdagen.

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av Gorgeous-George:

Nån som fått sin 128GB silver skickad ?

Beställde 28/11 och står fortfarande som "Behandlas". Tror det stod 14/12 när jag beställde men vet inte hur bra det stämmer.

Permalänk
Skrivet av PuMaH:

Beställde 28/11 och står fortfarande som "Behandlas". Tror det stod 14/12 när jag beställde men vet inte hur bra det stämmer.

Jag beställde en silver 128GB den 25/11 och den står också som behandlas fortfarande.

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus Prime Z690-A, Gigabyte RTX 3070 Gaming OC, Corsair 32GB DDR5 5600Mhz, Noctua NH-D15 Chromax, Samsung 980 Pro M.2 NVMe 256 GB-OS, be quiet! Dark Base 900, Corsair RM 850X V2, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma i att Samsungs originalskydd är riktigt trevligt om man är ute efter ett nätt skydd! Skyddar nog dåligt vid tapp men perfekt för att skydda skärmen i väskan och ha en plats för pennan. https://www.amazon.se/gp/product/B08YL1HH2J/ref=ppx_yo_dt_b_a...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av rodang:

Spigens skal finns i lager igen på amazon om man vill ha ett lite mer skyddande skal, dessutom 150kr billigare än förra veckan.

https://www.amazon.se/gp/product/B08CY9W2GL

Fick precis hem detta, asgött skal! Gillar hållaren för pennan, störde mig på att den var i vägen innan. Finns dock inte på Amazon längre, men lite andra sidor fast ganska mycket dyrare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Fick precis hem detta, asgött skal! Gillar hållaren för pennan, störde mig på att den var i vägen innan. Finns dock inte på Amazon längre, men lite andra sidor fast ganska mycket dyrare.

Köpte också detta skal. Grymt snyggt och bra pris. Riktigt nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Fick precis hem detta, asgött skal! Gillar hållaren för pennan, störde mig på att den var i vägen innan. Finns dock inte på Amazon längre, men lite andra sidor fast ganska mycket dyrare.

Såg riktigt fint ut, vad kostade det på Amazon.se innan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qube:

Såg riktigt fint ut, vad kostade det på Amazon.se innan?

Tror jag gav 279:-