Permalänk

Gamingdator

Säljer min speldator på grund av uppgradering. Fungerar bra med spel så som Warzone, PUBG, LoL/TFT etc. i upplösning 2560x1440. För ytterligare info om prestanda rekommenderar jag att kolla speltester för grafikkortet då processorn är väl tilltagen.

Priset är ett förslag och jag kommer sälja till högstbjudande men prioritera köpare som kan ses fysiskt. Annonsen finns även på andra sidor.

Specifikationer
CPU: Intel i7-6700K @ 4.00 GHz
GPU: Geforce GTX 1070, 8 GB (ASUS ROG Strix AURA, dvs färgen på belysningen kan ändras)
RAM: 16 GB DDR4 Corsair Vengeance LPX
CPU-kylare: ThermalRight SilverArrow SB-E
Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming
Lagring: 500 GB SSD Samsung Evo 840
PSU: 850 W Corsair AX Gold
Chassi: Fractal Design Define R4
CD/DVD brännare

Datorn är ominstallerad med aktiverat Windows 10 Pro och skickar med diverse tillbehör från när den byggdes, e.g. manualer, CD's med drivrutiner, extra sladdar etc.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Soulhaunter

Permalänk
Medlem

Hej Soulhunter.
Lägger ett bud på 4000kr. Kan komma och hämta datorn under veckan som kommer.

Permalänk
Skrivet av Vickypod:

Hej Soulhunter.
Lägger ett bud på 4000kr. Kan komma och hämta datorn under veckan som kommer.

Hej, det är ju en bra bit under vad jag tänkt mig så jag kommer avvakta till helgen. Men får jag inget högre bud är jag nog villig att släppa den för det.

Visa signatur

Soulhaunter

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr Behöver få den skickad, då jag bor långt ifrån. Om du godtar det bjuder jag gärna 5000.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr 5500:- kan hämta.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

CPU: AMD R5 5600X | Minne: 32GB 3200Mhz | Chassi: Louqe S1 Mk2 | GPU: EVGA 2080 | Kylning: Noctua NH-L12S | Drive: PNY 500gb NVME| PSU: SF600 Platium SFX |

Permalänk

6000 kr
Bor i Mölnlycke med så har nära

Permalänk
Nytt bud: 6 000 kr Bor i Mölnlycke
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Givet att det kommit in lite nya bud kommer jag avvakta till imorgon (söndag) kväll och sen säljer jag till den med högst bud. Prioriterar som sagt köpare som kan hämta datorn.

Visa signatur

Soulhaunter

Permalänk

Fick frågan så låter budgivningen gå till kl 21, men givet buden jag fått kommer jag inte skicka den utan säljer till någon som kan hämta 🙂

Visa signatur

Soulhaunter

Permalänk
Medlem

6250kr + hämtar

Visa signatur

CPU: AMD R5 5600X | Minne: 32GB 3200Mhz | Chassi: Louqe S1 Mk2 | GPU: EVGA 2080 | Kylning: Noctua NH-L12S | Drive: PNY 500gb NVME| PSU: SF600 Platium SFX |

Permalänk

6500 och hämtar

Permalänk
Nytt bud: 6 500 kr Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av Bjorken2015:

6 500 kr Kan hämta

Stänger där och tar högsta budet även om det var några minuter över 21 :). Skickar PM.

Visa signatur

Soulhaunter

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Soulhaunter