Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av FredrikForsberg:

Produkt: Intel Core i5 13600K
Länk: https://www.inet.se/produkt/5304906/intel-core-i5-13600k-3-5-...
Kategori: Processorer
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7014939
Pris: 3899kr

OBS: måste vara inloggad

Enda nedsatta (13 gen) Intel processorn under veckan? Så är det just intel man varit ute efter den här veckan så får man nog passa på innan midnatt då det försvinner.

(Annars finns 7600X fortfarande för 3100 kr på komplett som är ett alternativ).

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZG4T:

Kör bara kör, svårslaget

Quest 2 kräver att du loggar in med ditt Facebook-konto
J/*** skit

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirgo:

Quest 2 kräver att du loggar in med ditt Facebook-konto
J/*** skit

Nej, kravet på Facebook-konto är borttaget. Däremot krävs ett Meta-konto.

//Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zingono1:

Nej, kravet på Facebook-konto är borttaget. Däremot krävs ett Meta-konto.

//Z

Jag kopierade texten om produkten
Står det fel om produkten?

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

Någon som har sett bra pris på samsung fold4? vet att Inet kör bra pris på fold3 men vem vill ha gårdagens teknik? (ironi)

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Fullt medveten om detta. Dålig ursäkt i min mening.

De har ju faktiskt tydligt, vid varje drop, hänvisat både till deras ordinarie pris och vilket eventuellt övrigt rabatterat pris är så helt ok tycker jag.

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirgo:

Jag kopierade texten om produkten
Står det fel om produkten?

Yes, gammal info på Inets sida. Tror det var i augusti kravet togs bort.

//Z

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Fullt medveten om detta. Dålig ursäkt i min mening.

Som tur är så är det valfritt att handla. Orka sitta och gnälla på ett företag som sänker priserna för sina kunder, oavsett hur mycket/lite det är.

Permalänk

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

Du har inte kopplat den till Google tidigare? I sådant fall ska man kunna logga in på sitt Google-konto och få tag i det där under ”Android”. Har inte provat det själv, men det kom upp som alternativ när jag googlade nyss.

Permalänk
Medlem

Någon som sett någon herrejöses kampanj på en 27" skärm? 🫢

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zingono1:

Yes, gammal info på Inets sida. Tror det var i augusti kravet togs bort.

//Z

Det förklara saken!

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Skrivet av Viktorph:

Du har inte kopplat den till Google tidigare? I sådant fall ska man kunna logga in på sitt Google-konto och få tag i det där under ”Android”. Har inte provat det själv, men det kom upp som alternativ när jag googlade nyss.

Ja jag hittade också det när jag googlade. Dessvärre hittar jag ingen android-flik och jag läste nånstans att imei är borttaget numera

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

Du ser det på baksidan av telefonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachi:

Du ser det på baksidan av telefonen.

Eller lådan den kom i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Ja jag hittade också det när jag googlade. Dessvärre hittar jag ingen android-flik och jag läste nånstans att imei är borttaget numera

Okej. Kollade du även Google Find My Device? Verkar dumt om de tagit bort alternativet när det finns på både Googles och Samsungs hemsida. 😔

Som tidigare nämnt brukar det kunna stå printat på telefonen också vid S/N. Var dock många år sedan jag hade en Samsung.

Permalänk
Skrivet av Apachi:

Du ser det på baksidan av telefonen.

Ser tyvärr inget sånt. Bara samsung-loggan..

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk

Produkt: Polk Audio Signature Elite ES15
Länk: https://www.amazon.se/dp/B09BMX3TJ2/ref=asc_df_B09BMX3TJ21668...
Kategori: Ljud
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5964330
Pris: 2068kr

edit
Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

Du har inte kvitto eller liknande kvar?
Jag kan se mitt IMEI i orderhistoriken om jag loggar in på sidan jag köpte ifrån.

Permalänk
Skrivet av Vintervilan:

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

Post in thread 'How to get IMEI from broken screen?' https://forum.xda-developers.com/t/how-to-get-imei-from-broke...

Provade och det funkade för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

En del telefoner har det stått på ”simkorts-släden” vet jag. Prova det

Permalänk
Medlem

Har jag drömt det eller ska Webbhallen ha en stream i dag kl 23:00? Har för mig att jag har läst det, men hittar det inte nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bea:

Har jag drömt det eller ska Webbhallen ha en stream i dag kl 23:00? Har för mig att jag har läst det, men hittar det inte nu.

https://www.sweclockers.com/nyhet/35260-uppesittarkvall-webha...

https://www.youtube.com/watch?v=5TJSmEVmuBA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bea:

Har jag drömt det eller ska Webbhallen ha en stream i dag kl 23:00? Har för mig att jag har läst det, men hittar det inte nu.

Uppesittarkväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Nån som har koll på hur kan se sitt IMEI på en galaxy s10e om inte skärmen fungerar? Skärmen lyser, men touchen funkar ej. Surt om det ska falla på en sån grej

Tror du kan koppla in extern mus (via usb)

Permalänk

Finns det länk till Inets drops? Om de finns kvar dvs, eller var det bara enskilda stream-drops?

Ignorera, hittade två sidor bak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av allstar16:

Finns det länk till Inets drops? Om de finns kvar dvs, eller var det bara enskilda stream-drops?

Ignorera, hittade två sidor bak.

https://www.inet.se/kampanj/8222/black-friday-2022-dubbelklic...

det flesta är slutsålt, ligger väl lite småsaker kvar

Permalänk

will there be any Sweclocker exclusive sale from inet this time ?

Permalänk
Skrivet av last_grimm:

will there be any Sweclocker exclusive sale from inet this time ?

Yes, the day before yesterday.

Permalänk

Någon som kan rekomendera en tv på 65" som kostar högst 10000-11000 kr. Någon med erfarenhet av just den modellen?