Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

???

Skumt. Får endast 2990 även när jag är inloggad som medlem. Är det samma för er andra?

Jag lyckades beställa en för ett par timmar sedan. Men som du säger så får jag fullpris nu via länken. De kanske bara hade ett antal till det priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Den här kanske?

https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/harddiskar-l...

990 kr för en av de snabbaste externa ssd.

Mer betoning på billigt än hastighet :D. Flickvännen som ska lagra gamla MSN bilder typ

Permalänk
Skrivet av Dhanjel:

Wh har vissa tidsbegränsade erbjudanden.

Vilka då?

Permalänk

För er som beställde yubikeys, har inte hängt med helt, vad var det för erbjudande och gäller det fortfarande? Är lite intresserad av en sådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av reservdelen:

För er som beställde yubikeys, har inte hängt med helt, vad var det för erbjudande och gäller det fortfarande? Är lite intresserad av en sådan

Om du aktivt använder Cloudflares produkter, typ. Och jag tror det har slutat gälla.

Permalänk

Står i velar ifall man ska köpa Amd eller intel funderar på att byta ut min 9900k mot 7950x eller 13900k….

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av reservdelen:

Vilka då?

Tror att de hade ganska många som var begränsade till igår kväll där det stod en nedräkning (till midnatt?).
Lite i stil med rosa texten 2 dagar kvar på
https://www.webhallen.com/se/product/350057-ASUS-F415EA-EB185...
men mer specifik nedräkning alltså.

För övrigt är jag rätt besviken på att de begränsar antalet köp (6 per kund) av brädspelet Settlers of Catan.
Får jag inte köpa minst 7 så får det fasen vara. :'D

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Får endast 2990 även när jag är inloggad som medlem. Är det samma för er andra?

Japp. Samma för mig

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Står i velar ifall man ska köpa Amd eller intel funderar på att byta ut min 9900k mot 7950x eller 13900k….

Har du pengarna, så... You can't go wrong

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Tror att de hade ganska många som var begränsade till igår kväll där det stod en nedräkning (till midnatt?).
Lite i stil med rosa texten 2 dagar kvar på
https://www.webhallen.com/se/product/350057-ASUS-F415EA-EB185...
men mer specifik nedräkning alltså.

För övrigt är jag rätt besviken på att de begränsar antalet köp (6 per kund) av brädspelet Settlers of Catan.
Får jag inte köpa minst 7 så får det fasen vara. :'D

Oj, inte fått med mig det alls, otroligt märkligt att de sätter deadlines första dagen av tramsiga "black week", istället för att köra sådana tidsbegränsade erbjudanden just under black friday nästa Fredag, man blir tokig av att hålla reda på allt.
Förhoppningsvis var inte dessa de bästa erbjudandena

Permalänk
Medlem
Skrivet av reservdelen:

Oj, inte fått med mig det alls, otroligt märkligt att de sätter deadlines första dagen av tramsiga "black week", istället för att köra sådana tidsbegränsade erbjudanden just under black friday nästa Fredag, man blir tokig av att hålla reda på allt.
Förhoppningsvis var inte dessa de bästa erbjudandena

Önskar dem körde allt på en weekend, start fredagen sen slut söndag midnatt istället för köra en hel månad.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av The man swe 90:

Står i velar ifall man ska köpa Amd eller intel funderar på att byta ut min 9900k mot 7950x eller 13900k….

AM5 ska tydligen fortsätta till minst 2025, kan ju vara värt att tänka på.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Om du aktivt använder Cloudflares produkter, typ. Och jag tror det har slutat gälla.

Sist när jag loggade in i veckan, så dök den blå bannern upp för yubikey:sen fortfarande upp.

Permalänk
Skrivet av stgr:

Sist när jag loggade in i veckan, så dök den blå bannern upp för yubikey:sen fortfarande upp.

Jaså, finns det någon länk som beskriver vad man behöver göra, så man måste använda cloudflare först, för att sedan få rabatt på yubikey?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HisFriend:

Har någon fått sin galaxy tab skickad från komplett?

Frågade Kompletts support igår om det blivit något fel, eller om priset stämmer och den kommer skickas, fick detta som svar:

Men den skickades aldrig, så hörde med supporten idag igen, fick detta som svar:

Så det låter lovande, svagt optimistisk

Permalänk

Är det någon som sett en bra deal på en switch? Gärna med PoE men inget krav.

Permalänk
Medlem

Vad gör dessa Yubikeys? Är det någon sorts fysisk lösenordshanterare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av reservdelen:

Oj, inte fått med mig det alls, otroligt märkligt att de sätter deadlines första dagen av tramsiga "black week", istället för att köra sådana tidsbegränsade erbjudanden just under black friday nästa Fredag, man blir tokig av att hålla reda på allt.
Förhoppningsvis var inte dessa de bästa erbjudandena

Deras deadlines verkade inte ha någon funktion. Beställde lite saker jag kikat på men inväntat BF för att se om de sänkte dessa saker något.
Finns fortfarande på rea men nedräkningen gick ut 07 imorse. 🤷

Permalänk
Medlem
Skrivet av dave:

Anker anses väl vara ett starkt, kvalitetsorienterat brand som tillhör de främsta bland tredjepartstillbehör för tex Apple?

Visst finns det billigare alternativ men blir lite som att säga att Fiat är billigare än BMW.

Skulle personligen inte våga ladda tex en ny Macbook för 30k+ med någon nonameladdare från Kina. Tycker de reviews som finns indikerar att det ligger något i det också kring kvalitetsaspekten.

Anker har bra support, iaf. i den utsträckningen jag varit i kontakt med dem, hade en produkt som strulade och jag fick pengarna tillbaka utan att ens behöva returnera produkten. Kanske inte normalfallet, men jag har iaf. bra erfarenheter av märket. De är tillräckligt stora för att vara ett snäpp över no-name produkterna. Är priset nästan samma så kommer jag föredra Anker över okända märken, särskilt när det kommer till laddare.

Skrivet av FreddyK:

Har varit sugen på ett par Beyerdynamic DT 1990 Pro ett tag, någon som vet om dom brukar reas ut på BF?

Brukar väl vara ovanligt med nedsatta priser på nischprodukter som high-end hörlurar? På sin höjd kanske man kan se nedsatta priser på ex. DT770, men brukar inte vara så vanligt? Det är väl bara att vänta och se om du hittar något erbjudande under nästa vecka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spawnbadboy:

Jag förlängde mitt och fick 25% rabatt

Säker på det? Har du verifierat summan som skall dras vid nästa dragning? För mig står det fullpris.

Edit: nu blev det korrekt pris!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tBiorrith:

Produkt: Piranha Bite Core gamingstol
Länk: https://www.elgiganten.se/product/gaming/gamingstolar-gamingb...
Kategori: Övrigt
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5892144
Pris: 499:-

Är den något att ha? Om inte, någon som kan tipsa om gamingstol alt bekväm kontorsstol för vanligt skrivbordsarbete?

Permalänk
Medlem

Behöver tips om en router då de uppgraderar huset och gör det öppet för alla operatörer ska vi byta bolag och behöver nu en router.
Har 83kvm så behöver inte vara värsting. Klarar oss med den man får genom telenor just nu och utan problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Är den något att ha? Om inte, någon som kan tipsa om gamingstol alt bekväm kontorsstol för vanligt skrivbordsarbete?

Det får tiden visa. Läste en recension om att den var kort i ryggen. Men den funkar säkert fint för grabben på 10 år.

Permalänk
Medlem

Min gamingskärm Azer predator 34"P sprack i displayen här om dagen, 4år gammal, kostar 8k att laga privat och fick endast ut 10% efter självrisk på försäkringen även fast att nypris är densamma idag :'(
Så för att kontra mitt missöde ska jag göra den fetaste skärmdealen någonsin under black week, håll tummarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Produkt: Apple watch 7 45mm GPS
Länk: https://shop.halebop.se/tillbehor/apple/watch-s7-sportsband-4...
Kategori: Övrigt
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5846576
Pris: 1920kr

OBS: Ange koden hejbop20
Länk till Halebop black week-rean där det finns annat tillbehör, mobiler osv.: https://www.halebop.se/pre-black-week?utm_source=Crm&utm_sour...

Bara jag som endast kunde ta delbetalning? Fick ta det utspritt på 12 månader, 160 kr/mån

Permalänk
Medlem

Har väntat på att ett par grejer ska prissänkas, nu när de väl har blivit det så inser jag att det fortfarande är rätt mycket pengar ändå...

Skrivet av Sturgis:

Min gamingskärm Azer predator 34"P sprack i displayen här om dagen

Jag har också en Acer 34A och kan för mitt liv inte bestämma mig om jag ska köpa en ny skärm eller inte. Har funderat i ett år, kan inte bestämma mig. Du slipper göra det jobbiga valet! Grattis!

Permalänk
Skrivet av Entash:

Bara jag som endast kunde ta delbetalning? Fick ta det utspritt på 12 månader, 160 kr/mån

Lyckades inte få igenom min beställning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Bara jag som endast kunde ta delbetalning? Fick ta det utspritt på 12 månader, 160 kr/mån

Slutsåld.. det gick snabbt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Entash:

Bara jag som endast kunde ta delbetalning? Fick ta det utspritt på 12 månader, 160 kr/mån

Nej, är så av någon anledning. Tror det har med lagerstatus att göra. Det var iaf. så när jag köpte mina Airpods pro 2 med samma rabattkod. Går bra att betala allt på en gång när du får första fakturan, men lite irriterande med en onödig kreditprövning.

Skrivet av RevolutionBruce:

Lyckades inte få igenom min beställning

Skrivet av Spawnbadboy:

Slutsåld.. det gick snabbt

Ah, det var ju tråkigt. Kanske värt med 4G-versionen istället? https://shop.halebop.se/tillbehor/apple/watch-s7-cellular-45m...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Nej, är så av någon anledning. Tror det har med lagerstatus att göra. Det var iaf. så när jag köpte mina Airpods pro 2 med samma rabattkod. Går bra att betala allt på en gång när du får första fakturan, men lite irriterande med en onödig kreditprövning.

Ah, det var ju tråkigt. Kanske värt med 4G-versionen istället? https://shop.halebop.se/tillbehor/apple/watch-s7-cellular-45m...

Gött! Hoppas verkligen jag får hem den. Var nog i grevens tid jag hann för när jag laddade om sidan var den borta. Har någon upplevelser om hur snabbt de går för halebop att skicka när man handlat?