WoW: Dragonflight Collector's Edition i Sverige?

Permalänk

WoW: Dragonflight Collector's Edition i Sverige?

Hej!

Har tidigare köpt Collector's Editions av diverse WoW-expansioner lokalt (både i butik samt genom svenska webbutiker). Stämmer det att Dragonflight CE inte går att finna i svenska butiker? Sökt brett och ej funnit något. Det enda alternativet jag finner är Blizzards egen webbutik, men de vill ha 282kr bara för att frakta den hit.

Någon som möjligtvis vet mer än vad jag funnit om att boka kommande Collector's Edition lokalt?

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

Tror det bara är blizzards butik som gäller faktiskt, jag hade dessutom bestämt mig för att köpa collectors denna gång men med studier och ekonomin efter en ny dator får det bli standard ba 😄

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

Köpt (och precis fått) via blizzards butik. Men de skickade den inte ens paketerad i låda. Kom levererad i en UPS plastpåse och var rätt kantstött. (Jättekass, men orkar inte skicka tillbaka) Sen är UPS skit, men det är kanske en parantes. Och då betalade jag för den dyrare leveransen av de två. (400sek tror jag de tog enbart för leverans). Sen anser UPS här i Gbg att man endast levererar till dörren när det är lite att göra… annars går de till uthämtningsstället. Har aldrig fått en till dörren leverans av UPS..