Hur vet jag att jag fått tillgång till det amerikanska Netflix utbudet?

Permalänk
Medlem

Hur vet jag att jag fått tillgång till det amerikanska Netflix utbudet?

Jag har laddat ned ExpressVPN, startat ett abonnemang samt ställt in på en server i New Jersey och försöker nu få tillgång till det amerikanska utbudet på Netflix. Hur vet jag att jag fått det? All information står fortfarande på svenska när jag loggat in på mitt konto (trots att ExpressVPN är på) och jag kan inte direkt se någon skillnad på ut utbudet.

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Inaktiv

Du har ca 1000 serier till och dubbelt så många filmer. NCIS, Futurama tex

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon910:

Du har ca 1000 serier till och dubbelt så många filmer. NCIS, Futurama tex

Jag har sökt på både Futurama och NCIS men inget kommer upp, verkar inte som jag lyckats få tillgång till det amerikanska utbudet. Konstigt för jag är inloggade på ExpressVPN och kopplad till en server i New Jersey. Är det något annat jag måste göra för att få det att funka?

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG CX |

Permalänk
Medlem

regga kontot via usa / vpn med ett utländskt kreditkort är min killgissning.
Själv fick man en fin blockering när man åkte till Mexico och försökte titta på sitt abbonemang som man betalar dyrt för tills man kom hem igen.

Permalänk
Inaktiv

Jag körde Nord VPN appen då och det funkade direkt, kan inte minnas att jag gjorde något speciellt,