PowerColor Radeon RX 6700 XT 12GB referenskort

Permalänk
Medlem

PowerColor Radeon RX 6700 XT 12GB referenskort

Hej hade tänkt mig ca 4000kr. Säljer till den jag vill eller om jag vill.Ett bra pris kan bota min seperationsångest. Gpun funkar lysande i 2k tyvärr har jag 4k drömmar å de nya grafikkorten är ju alltid fantastiska. Frakten med postnord tror jag är 88kronor.

https://www.inet.se/produkt/5412225/powercolor-radeon-rx-6700...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill inte vara trist men dessa kort, med vassare kylare går för 3500 sek på Tradera. Källa.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

Jag vet referenskorten går för närmare 5000kronor på ebay. Såldes om jag minns rätt 40 sånna här i Sverige. Men de kan finnas nån mer än jag som nördat in mig på referenskort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeÖ:

Jag vet referenskorten går för närmare 5000kronor på ebay. Såldes om jag minns rätt 40 sånna här i Sverige. Men de kan finnas nån mer än jag som nördat in mig på referenskort.

Varför säljer du den inte på eBay då?

Permalänk
Medlem

Kan lägga ett bud på 3000kr om du har kvar kvitto och ifall kortet inte använts till mining..

Permalänk
Medlem

Har kvitto har minat några månader.

Permalänk
Medlem

Tyvärr så tror jag inte garantin gäller när man säljer vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeÖ:

Tyvärr så tror jag inte garantin gäller när man säljer vidare.

Ingen fara, mest om det finns eller ej Om det strular kan jag alltid höra av mig här på sweclockers såklart. Skickade ett PM till dig precis, mvh

Permalänk
Entusiast
Nytt bud: 3 100 kr Om bud under 4 var aktuellt så, står givetvis för frakten.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 200 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Håller antagligen den här annonsen öppen till söndag om nån undrar.

Permalänk
Medlem

3300kr

Visa signatur

- MSI B450 - Ryzen 7 3700x - 2x8 GB 3600 CL16 - RX 6700 XT - Phanteks P300A - EVGA G1 750W -

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 400 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad