Permalänk

Massa komponenter - rensning!

Hej! Säljer nu av lite delar som blivit liggandes efter projekt som ej gått i verket och sådant jag inte har någon användning för. Priset som står är vad jag släpper det för. Bud över och under är såklart tillåtet. Nypriset står inom parantes.

Asus Stirx x570-i gaming wifi - oanvänd i väntan på ett ssupd meshlicious projekt. Komplett med kartong och alla tillbehör. 2000:- (3949:-)

Ryzen 7 3700x - oanvänd i väntan på ett ssupd meshlicious projekt. Komplett med kartong och alla tillbehör. 1600:- (2949:-)

SSUPD Meshlicious vit gen 4 full mesh - oanvänd i väntan på ett ssupd meshlicious projekt. Komplett med kartong och alla tillbehör. Finns även ett tillköpt nytt tillköpt glasförnster. 1000:-, 1200:- med glassida (2000:-, 2269:- med glassida)

Cooler Master v850w sfx rev.2 - oanvänd i väntan på ett ssupd meshlicious projekt. Komplett med kartong och alla tillbehör. Den nyare, uppgraderade och bättre versionen av cooler masters sfx nätagg. 1000:- (1990:-)

Asus Rog Strix z490-a gaming - oanvänd, tänkte sätta ihop ett vitt bygge åt lillebrorsan men det blev tyvärr inte av. Komplett med kartong och alla tillbehör. 1250:- (2490:-)

DeepCool ak620 - oöppnad, vann den på en tävling men behöver den ej. Komplett med kartong och alla tillbehör såklart;) 400:- (649:-)

Corsair h100x - använd i ett par månader utan några problem. Kylde min dåvarande i9 9900k riktigt bra! Komplett med kartong och alla tillbehör. 450:- (949:-)

Kfa2 rtx 3080 ti sg 1-click-oc - Oanvänt. Inköptes för rendering men det intresset svalnade. Komplett med orginalkartong och alla tillbehör. Inköpt i januari dett år. 9000:- (18.000:-)

Har även:

Corsair vengance rgb pro vita 8x4 3000mhz cl15, överklockat till 3600-cl16. 1200:- (2200:-)

Asus strix z590-a gaming wifi 1500:- (2500:-)

NZXT x63 rgb white 1000:- (2000:-)

Har även lite blandat lagring, både ssd och hdd.

-allt dettta är komplett med kartong och alla tillbehör. Ligger i väntan på framtida projekt, men inget bestämt än:)

Eftersom det mesta är oanvänt och i perfekt skick tror jag inte att något skulle vara fel, men för att försäkra mig om det kan jag göra en test bench med komponenterna jag säljer och se så allt fungerar samt göra ett par benchmarks om så önskas.

Som många av er kommer notera är mitt konto här på sweclockers relativt nytt, och för att det ska bli så säkert som möjligt för köparen erbjuder jag köp med blocket paket eller tradera, där jag har enbart fina betyg på det sistnämnda.

Söker dessutom gen 10/11 intel till z590 moderkortet i en annan annons, tänkte bara skriva det här också:)

Pris: Bud från startpriset, jag tänker mig minst 50% av nypriset ish, då de flesta komponenterna är oanvända. Har också bra koll på andrahandsmarknaden (blocket/tradera) så vet vad jag kan få för grejorna, även om ett lite annat pris är förväntat på ett entusiastforum som detta. Kvitton borde gå att leta fram till det mesta.

Bibehåller mig rätten till att sälja till den jag vill, när jag vill och till det pris jag anser passande.

Nås i helst i tråden eller via pm, men om jag inte går att nå där kan ni skicka en pling till 0702245260. Fler bilder kan ordnas på individuella komponenter.

Mvh Hugo

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har även lite blandat lagring, både ssd och hdd.

Har du något i storleken 1-2tb SSD 2.5"

Permalänk
Medlem

Cooler master 850w
Ram minnena
Kraken x63

2600kr hämtar

Permalänk

@CreamyBanana Tyvärr ingen 2.5 tum som inte används.

@plyxan Noterat!

Permalänk
Medlem

Asus Strix x570-i gaming wifi

2000 kr. Kan hämtas omgående.

Permalänk

@Stormtrooper Svarade på ditt pm:)

Tänkte låta allt rulla ett dygn i alla fall. Men inga andra bud än dem i tråden finns!

mvh

Permalänk
Medlem

Ryzen 7 3700x

1200 kr + hämtning

Permalänk
Medlem

DeepCool ak620 - 400kr + frakt

Permalänk

@CH4 Noterat. Om ingen annan lägger sig i är den din imorgon:)

Permalänk
Medlem

900kr+frakt för sfx 850w

Permalänk
Medlem

Ryzen 7 3700x 1400kr + frakt

Permalänk

SSUPD Meshlicious vit gen 4 full mesh 1000kr + frakt

Permalänk

Justerar ovan meddelande till:
NZXT x63 rgb white
SSUPD Meshlicious vit gen 4 full mesh
2000kr + frakt

Permalänk

@Stormtrooper Kommer i eftermiddag och köper r7 3700x, x570-i samt h100x. Så de komponenterna finns antagligen inte kvar:)

@martinedholm Skickar ett pm:D

Permalänk

Samt: @Philstar Du har ledande budet på nätaggregatet. Väntar svar från @plyxan via pm

Permalänk

@CH4 Skickade ett pm angående kylaren:)

Permalänk
Medlem

Har dragit tillbaka mina bud ovan. Vill även skicka med lite info till övriga budgivare så att inga fler missförstånd uppstår och observeras först vid upphämtning/leverans. "Oanvända" komponenter innebär i detta fall inte nödvändigtvis komponenter i nyskick (vilket jag felaktigt tolkade det som) utan det kan förekomma små märken/estetiska defekter. Så be gärna om fler bilder och mer information innan affär så att era förväntningar ligger på samma nivå.

Permalänk
Medlem

Är ak620 såld?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk

@sweisdapro Har en köpare. Hör av mig om det inte blir något.

Mvh

Permalänk

Vad har du för lagring (ssd) till salu?

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av enklare Ssd typ sata 120-240gb

Permalänk

Annonsen är avslutad