Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av delta76:

only if they were not that expensive. checked rtings review, was excited, check their prices. I know Dyson is expensive, but did not expect 7000kr expensive

Think it was down to 5. 5k the other day (I think it's worth about 4.5-5k) 7k was abit steep.
https://www.mediamarkt.se/sv/product/_dyson-v11-total-clean-s...
I got v11 absolute extra you'll have to compare packages...

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Min har också blivit avbeställd, men detta var som sagt ganska väntat då priset var lite för bra för att vara sant.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Avbeställd. Lite larvigt att den dessutom var med i "Veckans fynd" på deras egna hemsida, som enligt rubrikerna är "utvalda favoriter". Men så går det väl när man ska automatisera allt "Uppenbart felprisat" när de har mängder med varor kring 60-70% rea hela tiden..

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absinthe66:

Nu blev min också avbeställd.
Precis som övriga - inget mail , men pengarna tillbaka.

Hade varit trevlig med en förklaring.
Eftersom den finns på elgiganten för 1995 känns inte priset 899 som det skulle vara orimligt för eb utgående modell

Samma här, avbeställd. Var 50+ på lager när jag beställde och stod i lager/reserverad på ordern tidigare idag. Kommer nog undvika Komplett i fortsättningen när man inte ens kan skicka ut ett mail med info i samband med att man avbryter ordern, såg det själv när summan återbetalats via Swish.

Permalänk
Medlem

Samma här, men som sagt, inte oväntat. Det hade ju varit bra reklam, men dom har förstås full rätt att avbryta.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Angående Komplett, kommer kräva prisskillnaden för ett täckningsköp eftersom det inte var uppenbart att det var felaktig prissatt.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk

Känns som mycket jobb för få till täckningsköp.
Lite tråkigt tycker jag dock då jag länge velat köpa en sådan dammsugare men haft svårt och motivera priset.

Om man läser på hallåkonsument så står det att orderbekräftelsen är ett avtal om de bekräftar order (och inte bara bekräftar dem tagit emot den)

Och komplett bekräftar ordern och inte bara dem tagit emot den vad jag kan utläsa

Permalänk
Medlem

Japp, blev också avbeställd (el dammsugaren).. och jag lade best när det var 100 i lager.. men spelar väl ingen roll.

Som många andra tycker jag INTE det var ett orimligt pris, Elgiganten säljer ju samma för 1999.

Och Kompletts ordinarie pris är ett J skämt ibland mot andra tex. Ett tag sen sålde dem Galaxy Watch 4. Med ett ordinarie pris med ca 2000kr över alla andra.
Detta var när de körde sitt CRAZY erbjudande, men var ändå 1000:- DYRARE än sina konkurrenter.
Påpekade detta, de skulle ändra priset. Gjorde dem det. Nej.

Antar vi får kommer få ett mail på Måndag istället.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Jag tror inte heller det var helt orimligt pris om man tänker att produkten håller på att utgå.

Som tidigare skribent skrev så kostar det 1990 på Elgiganten för exakt samma produkt.

Dock tyckte jag att det var ganska oproffsigt av Komplett att inte ge en offentlig förklaring varför de avbryter våra ordrar. Fick inga mail här heller.

Hade inte min Swish plingat mig i mobilen att det finns inkommande aktivitet så hade jag vetat om att de faktiskt avbryter min order...

Permalänk
Medlem

Delar jag samma uppfattning som många av er här verkar ha, att priset inte var "uppenbart felaktigt". Jag jämförde priser med andra återförsäljare innan och kom till slutsatsen att priset antagligen är korrekt (annars hade jag låtit bli att lägga nån beställning) och beställde sedan när det var 60+ kvar.

Ser fram emot en återkoppling från Komplett här. Tycker nog att man bör skicka ut de produkter man hade i lager. Sen att dom som beställde efter blir utan är ju inte så konstigt i och med att det tydligt stod att kampanjen gäller så länge lager räcker.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Samma sak här, beställde förhållandevis sent och såg nu att den var avbokad efter att ha loggat in utan någon notifikation.

Gissar på sommarstress/-arbetare + någon form av misstag + ohälsosam grad av panik, kommer säkert ett mejl i början på nästa vecka.

Vill man fortsätta diskussionen kan jag med fördel hänvisa till den eminenta tråden Plats för lite gubbgnäll

Som äkta infödd och uppfostrad närking kan det aldrig bli för mycket gnäll, så hoppa över morgonkaffet och bidra

Permalänk
Komplett.se

Hejsan allihopa,

Vid det här laget ser vi att Samsung-dammsugaren hunnit diskuteras en hel del, vilket såklart inte är så konstigt. Som flera personer också konstaterat har de aktuella beställningarna avbokats och skälet till detta är tyvärr ett prisfel. De personer som berörts ska nu också ha fått ett mejl av oss med informationen. Oavsett vad förstår vi att detta säkerligen är en besvikelse för många och en ursäkt från vår sida är väl minst sagt på sin plats.

Vad gäller huruvida något ska anses som en oskäligt stor prisskillnad ser vi att dammsugaren, i det här fallet, ligger i linje med andra liknande fall. Med det sagt är få saker vi mer ogärna gör än att behöva avboka någons order.

Vänligen, Noa, Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Vet inte om det anses som ett uppenbart felaktigt pris dock, det hade lika gärna kunnat vara en lagerrensning så att säga.

Däremot så orkar man nog inte dra det för ARN för att testa

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hejsan allihopa,

Vid det här laget ser vi att Samsung-dammsugaren hunnit diskuteras en hel del, vilket såklart inte är så konstigt. Som flera personer också konstaterat har de aktuella beställningarna avbokats och skälet till detta är tyvärr ett prisfel. De personer som berörts ska nu också ha fått ett mejl av oss med informationen. Oavsett vad förstår vi att detta säkerligen är en besvikelse för många och en ursäkt från vår sida är väl minst sagt på sin plats.

Vad gäller huruvida något ska anses som en oskäligt stor prisskillnad ser vi att dammsugaren, i det här fallet, ligger i linje med andra liknande fall. Med det sagt är få saker vi mer ogärna gör än att behöva avboka någons order.

Vänligen, Noa, Komplett.se

Tydligen inte första gången ni håller på med såna fasoner

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hejsan allihopa,

Vid det här laget ser vi att Samsung-dammsugaren hunnit diskuteras en hel del, vilket såklart inte är så konstigt. Som flera personer också konstaterat har de aktuella beställningarna avbokats och skälet till detta är tyvärr ett prisfel. De personer som berörts ska nu också ha fått ett mejl av oss med informationen. Oavsett vad förstår vi att detta säkerligen är en besvikelse för många och en ursäkt från vår sida är väl minst sagt på sin plats.

Vad gäller huruvida något ska anses som en oskäligt stor prisskillnad ser vi att dammsugaren, i det här fallet, ligger i linje med andra liknande fall. Med det sagt är få saker vi mer ogärna gör än att behöva avboka någons order.

Vänligen, Noa, Komplett.se

Jag har inte beställt denna så jag är inte påverkad, men det var ett helt rimligt pris.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hejsan allihopa,

Vid det här laget ser vi att Samsung-dammsugaren hunnit diskuteras en hel del, vilket såklart inte är så konstigt. Som flera personer också konstaterat har de aktuella beställningarna avbokats och skälet till detta är tyvärr ett prisfel. De personer som berörts ska nu också ha fått ett mejl av oss med informationen. Oavsett vad förstår vi att detta säkerligen är en besvikelse för många och en ursäkt från vår sida är väl minst sagt på sin plats.

Vad gäller huruvida något ska anses som en oskäligt stor prisskillnad ser vi att dammsugaren, i det här fallet, ligger i linje med andra liknande fall. Med det sagt är få saker vi mer ogärna gör än att behöva avboka någons order.

Vänligen, Noa, Komplett.se

Håller med de andra i den här tråden. Priset var inte orimligt alls sett till andra aktörer. Ta fram det där sura äpplet från förrådet och ta en stor tugga nu…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hejsan allihopa,

Vid det här laget ser vi att Samsung-dammsugaren hunnit diskuteras en hel del, vilket såklart inte är så konstigt. Som flera personer också konstaterat har de aktuella beställningarna avbokats och skälet till detta är tyvärr ett prisfel. De personer som berörts ska nu också ha fått ett mejl av oss med informationen. Oavsett vad förstår vi att detta säkerligen är en besvikelse för många och en ursäkt från vår sida är väl minst sagt på sin plats.

Vad gäller huruvida något ska anses som en oskäligt stor prisskillnad ser vi att dammsugaren, i det här fallet, ligger i linje med andra liknande fall. Med det sagt är få saker vi mer ogärna gör än att behöva avboka någons order.

Vänligen, Noa, Komplett.se

Det är värt att fundera över hur priset kunde ändras till 899 kr av misstag, oftast när prisfel sker så är det procentuella sänkningar till priser som 863 kr och så vidare och att man alltså inte har gått in manuellt och ändrat. Det här låter ju mer som en manuell prisändring där man skulle skriva 1899 kr men missade 1:an i början, det känns i så fall beklämmande.

Prisfel drar en hel del trafik till hemsidan som kan leda till att personer köper fler saker från butiken. Ett till problem är också att prisfel trycker upp produkten på prisjämförelsesajter vilket ger missledande statistik. Jag vill minnas att den här produkten började på rank 265 av alla dammsugare på Prisjakt när tipset skickades in i tipstråden, nu pendlar den mellan rank 3 och 4. Skulle man nu vara nybörjare på dammsugare och vilja köpa en så kan det hända att man väljer den här i tron om att det är en av de bästa. Det har hänt vid andra tillfällen att helt okända dammsugare varit på rank 1-5 på Prisjakt, men då har populariteten berott på prisfel från skumma butiker som kanske inte ens borde vara på Prisjakt till att börja med.

Det känns inte i linje med hur konkurrenter har agerat vid prisfel att endast förmedla "tyvärr prisfel, beställningarna avbokade". Jag vill minnas att Mediamarkt hade ett fruktansvärt prisfel på OLED-TV förra året och valde ändå att hedra dessa ordrar. I sådana här lägen så har man som butik så många alternativ att det blir lite tråkigt att man inte tar tillfället i akt. Det finns alternativ som att hedra ordrarna på det som finns i lager, skicka ut rabattkoder för att få produkten till ett högre men fortfarande förmånligt pris, skicka ut universella rabattkoder på mindre summor och så vidare. Det är förståeligt att butiken då tar en förlust men meningen är inte att alltid gå med direkt vinst, utan att man vårdar kundernas bild av butiken samt skapar en referens för att det inte ska bli fel igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hejsan allihopa,

Vid det här laget ser vi att Samsung-dammsugaren hunnit diskuteras en hel del, vilket såklart inte är så konstigt. Som flera personer också konstaterat har de aktuella beställningarna avbokats och skälet till detta är tyvärr ett prisfel. De personer som berörts ska nu också ha fått ett mejl av oss med informationen. Oavsett vad förstår vi att detta säkerligen är en besvikelse för många och en ursäkt från vår sida är väl minst sagt på sin plats.

Vad gäller huruvida något ska anses som en oskäligt stor prisskillnad ser vi att dammsugaren, i det här fallet, ligger i linje med andra liknande fall. Med det sagt är få saker vi mer ogärna gör än att behöva avboka någons order.

Vänligen, Noa, Komplett.se

Hade det varit så att dammsugaren hade kostar 339 kr istället för 3399 kr som var ert ordinarie pris, så hade jag kunnat köpa det. Då hade det varit uppenbart.

Nu är det ju också så att en konkurrent till er säljer motsvarande dammsugare för 1990 kr. Om man jämför med det priset så blir den faktiska rabatten 55%. (1091/1990). Det må vara ett bra pris, men inte alls uppenbart att det skulle röra sig om en felaktig prissättning. Jag har varit med om rabatter som varit större än så, och som varit fullt legitima.

Ett exempel är faktiskt från er själva, där jag köpte en "Svive Hydra Essential" för 99 kr, med ett ordinarie pris på 649 kr.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Helt uppenbart är det kanske inte, men det var ändå 1/3 av priser som andra butiker har. Förstår att folk kanske blir besvikna av att ha gått miste om ett sånt fynd, men att bli mer än besviken, t.ex "jag kommer aldrig handa hos er igen pga det här" är bara fjantigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

<Uppladdad bildlänk>

Vet inte om det anses som ett uppenbart felaktigt pris dock, det hade lika gärna kunnat vara en lagerrensning så att säga.

Däremot så orkar man nog inte dra det för ARN för att testa

Att anmäla till ARN är en ganska simpel procedur. Tvingar dessutom Komplett att förklara sig hur de tänker kring sin prissättning. Hade jag köpt skulle jag nog anmält om Komplett häver ett köp de inte har rätt att göra om priset inte är uppenbart orimligt och detta va tydligt för köparen. Vad som är uppenbart är snarare en vara som normalt kostar 10 000 och säljs för 1000 (typ ett skrivfel). Inte en vara som annonseras som veckans fynd när de har andra varor till 75-80 % rabatt på sin hemsida.

https://www.komplett.se/product/1155941/datorutrustning/kring...

Är ovan också uppenbart orimligt? @komplett

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Antlion Kimura Duo | Roland Bridge Cast | Airpods Pro
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

Det är värt att fundera över hur priset kunde ändras till 899 kr av misstag, oftast när prisfel sker så är det procentuella sänkningar till priser som 863 kr och så vidare och att man alltså inte har gått in manuellt och ändrat. Det här låter ju mer som en manuell prisändring där man skulle skriva 1899 kr men missade 1:an i början, det känns i så fall beklämmande.

Prisfel drar en hel del trafik till hemsidan som kan leda till att personer köper fler saker från butiken. Ett till problem är också att prisfel trycker upp produkten på prisjämförelsesajter vilket ger missledande statistik. Jag vill minnas att den här produkten började på rank 265 av alla dammsugare på Prisjakt när tipset skickades in i tipstråden, nu pendlar den mellan rank 3 och 4. Skulle man nu vara nybörjare på dammsugare och vilja köpa en så kan det hända att man väljer den här i tron om att det är en av de bästa. Det har hänt vid andra tillfällen att helt okända dammsugare varit på rank 1-5 på Prisjakt, men då har populariteten berott på prisfel från skumma butiker som kanske inte ens borde vara på Prisjakt till att börja med.

Det känns inte i linje med hur konkurrenter har agerat vid prisfel att endast förmedla "tyvärr prisfel, beställningarna avbokade". Jag vill minnas att Mediamarkt hade ett fruktansvärt prisfel på OLED-TV förra året och valde ändå att hedra dessa ordrar. I sådana här lägen så har man som butik så många alternativ att det blir lite tråkigt att man inte tar tillfället i akt. Det finns alternativ som att hedra ordrarna på det som finns i lager, skicka ut rabattkoder för att få produkten till ett högre men fortfarande förmånligt pris, skicka ut universella rabattkoder på mindre summor och så vidare. Det är förståeligt att butiken då tar en förlust men meningen är inte att alltid gå med direkt vinst, utan att man vårdar kundernas bild av butiken samt skapar en referens för att det inte ska bli fel igen.

Håller helt klart med. Förutom att priset var helt rimligt jämfört deras konkurrens:

Dessutom tycker jag butikerna nu för tiden kommer alltid så billigt undan vid sådana här situationer. Det räcker liksom bara för dem att skriva:

"jaaaa, men det var ju tryckfel så vi kommer undan med det". Detta sker utan konsekvenser.

Sen får ju butiken massor med trafik till deras website och folk snackar om deras varumärke.

Borde vara lite falsk marknadsföring eller något om butiken drar en röda luva på det här viset. Ganska low risk, high reward att spica till då och då med dessa tricks. Jag hedrar iaf butiken som står för sina ord. Kommer tyvärr att hålla mig borta ifrån butiker som skyfflar ifrån sig för det känns inte trovärdigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Håller helt klart med. Förutom att priset var helt rimligt jämfört deras konkurrens:

Dessutom tycker jag butikerna nu för tiden kommer alltid så billigt undan vid sådana här situationer. Det räcker liksom bara för dem att skriva:

"jaaaa, men det var ju tryckfel så vi kommer undan med det". Detta sker utan konsekvenser.

Sen får ju butiken massor med trafik till deras website och folk snackar om deras varumärke.

Borde vara lite falsk marknadsföring eller något om butiken drar en röda luva på det här viset. Ganska low risk, high reward att spica till då och då med dessa tricks. Jag hedrar iaf butiken som står för sina ord. Kommer tyvärr att hålla mig borta ifrån butiker som skyfflar ifrån sig för det känns inte trovärdigt.

Att friskriva sig från fel saknar dock verkan eftersom lagen inte kan avtalas bort. Finns några exempel från ARN i denna artikeln https://ehandelstips.se/index.php/kan-du-friskriva-dig-fran-p....

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Att friskriva sig från fel saknar dock verkan eftersom lagen inte kan avtalas bort. Finns några exempel från ARN i denna artikeln https://ehandelstips.se/index.php/kan-du-friskriva-dig-fran-p....

Grupptalan? Någon? Blir både kul och intressant!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Att friskriva sig från fel saknar dock verkan eftersom lagen inte kan avtalas bort. Finns några exempel från ARN i denna artikeln https://ehandelstips.se/index.php/kan-du-friskriva-dig-fran-p....

Precis så.
Nedan stycke är ju rätt jämförbart.

"Ett annat ärende gällde en synthesizer som hade sålts till nästan 70 procents rabatt. Företaget hade uppgett att köparen förmodligen inte förstod att priset var felaktigt. Även andra varor hade varit kraftigt prissänkta vid beställningstillfället. Nämnden ansåg därför att köparen inte borde ha insett att priset var felaktigt. Företaget hade i sina villkor förbehållit sig rätten att avbryta köp där ett felaktigt pris hade uppstått på grund av ett skriv- eller systemfel. Nämnden konstaterade att det inte finns någon rätt för ett företag att på ett generellt plan friskriva sig från eventuella felaktigheter. Friskrivningen hjälpte alltså inte företaget att undgå att bli bundet vid köpet."

I Kompletts fall har man varor med både högre rabattsatser och varor som är sänkta mer i rena kronor så om någon lyfter detta med ARN kommer de att vinna den tvisten är mitt tips. ARN är inte juridiskt bindande men jag har svårt att se att ett seriöst företag vill hamna på Råd & Röns svarta lista. Plus att skulle köparen va ihärdig går det ju alltid att driva som ett förenklat tvistemål med ett ARN-utlåtande i ryggen.

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Antlion Kimura Duo | Roland Bridge Cast | Airpods Pro
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem

Har någon av er en printscreen på varans pris innan ni köpte den? Glömde tyvärr bort att ta printscreen.

Jag skulle vara tacksam om ni kunde posta det här så jag kan gå vidare med det.

Permalänk
Skrivet av Techlab:

Har någon av er en printscreen på varans pris innan ni köpte den? Glömde tyvärr bort att ta printscreen.

Jag skulle vara tacksam om ni kunde posta det här så jag kan gå vidare med det.

Räcker inte orderbekräftelsen?

Eftersom det fortsätts diskuteras samsung och komplett här blir jag lite nyfiken (kanske finns någon förklaring som jag inte förstår)
Men när jag beställde fanns det 87 st i lager.
Verkar som samtliga blivit avbeställda men ändå är
Produkten utgången och inte i lager så vad har hänt med dem 87 som fanns ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Har någon av er en printscreen på varans pris innan ni köpte den? Glömde tyvärr bort att ta printscreen.

Jag skulle vara tacksam om ni kunde posta det här så jag kan gå vidare med det.

Prisjakt visar fortfarande 899:-

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absinthe66:

Räcker inte orderbekräftelsen?

Eftersom det fortsätts diskuteras samsung och komplett här blir jag lite nyfiken (kanske finns någon förklaring som jag inte förstår)
Men när jag beställde fanns det 87 st i lager.
Verkar som samtliga blivit avbeställda men ändå är
Produkten utgången och inte i lager

Det är ifall de ormar sig ifrån. En bild betyder mer än tusen ord. Jag har såklart också order bekräftelsen men vill inte att företaget ska komma undan. Vi får se vad ARN säger om fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Har någon av er en printscreen på varans pris innan ni köpte den? Glömde tyvärr bort att ta printscreen.

Jag skulle vara tacksam om ni kunde posta det här så jag kan gå vidare med det.

Man ser dock inte att det är just dammsugaren.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i