Komplett SweC-Bonanza 3 - Summer (Semester) Edition - Diskussion

Permalänk
Medlem

@Komplett Går det att fixa ett fint sommarpris på Google Nest Protect rökdetektor?

Tack så mycket för Razer-headsetet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tejodor:

*väntar fortfarande med spänningen efter just en stilren, vit ax-router*

https://www.biltema.se/bygg/farg/sprayfarger/sprayfarg-matt-2...

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av RCX Slinger:

Hej Komplett/Erik!

Är det möjligt med någon trevlig skärm, typ LG UltraGear 27GP850 eller 27GP83B?

Inet verkar ha bra priser på dessa ibland, så kanske ni också har lite "rekamån" på priserna?

Vi har tyvärr ingen av de modellerna i sortimentet.

Skrivet av zaikk:

Hade ju varit något med i9-12900k eller KS.

Vi körde ju 12900KS till 5999kr på förra bonanzan. Kan tyvärr inte få till just den igen.

Skrivet av Linus K:

@Komplett Går det att fixa ett fint sommarpris på Google Nest Protect rökdetektor?

Tack så mycket för Razer-headsetet!

Jag ska se vad vi kan ordna.
//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

@komplett jag är sugen på en färdig byggd pc med 3070ti. Något ni kan fixa?

Permalänk
Medlem

En 49" skärm till kompispris hade varit extra välkommet nu när SAS verkar ha snuvat mig på min resa.

Permalänk
Medlem

@komplett Google Chromecast (4. generation) med Google TV (vit) plzzz... = )

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

@komplett Google Chromecast (4. generation) med Google TV (vit) plzzz... = )

Missade du Inets Dubbelklick-drop?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Linus K:

@Komplett Går det att fixa ett fint sommarpris på Google Nest Protect rökdetektor?

Tack så mycket för Razer-headsetet!

Det kan vi ordna
Men skynda dig för det är extremt få vi släpper till priset 999kr!

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

@Komplett Går det att fixa ett fint sommarpris på Google Nest Protect rökdetektor?

Tack så mycket för Razer-headsetet!

Verkar som att rökdetektorn är uppe på rean nu

Permalänk
Medlem

Var mer aktivitet i tråden och spontan deals förra gången komplett!

Ryck upp dig nu Erik, Du har väl inte börjat varva ner för semester än? 😉 @Komplett

Drömmer lite om en Logitech G923 alternativt utgående G29, SSD 1TB fast en snabb rackare, Belkin 3 in 1 Laddare för Iphone, Apple Watch och Airpods. Vart är produktguden när man behöver han 😉

Edit, Fossingarna saknar en fotpall också te.x https://www.komplett.se/product/1113287/gaming/spelutrustning... 🙂

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Toobbbbee:

Var mer aktivitet i tråden och spontan deals förra gången komplett!

Ryck upp dig nu Erik, Du har väl inte börjat varva ner för semester än? 😉 @Komplett

Drömmer lite om en Logitech G923 alternativt utgående G29, SSD 1TB fast en snabb rackare, Belkin 3 in 1 Laddare för Iphone, Apple Watch och Airpods. Vart är produktguden när man behöver han 😉

Vi kämpar på med få kollegor på kontoret. Många är redan på semester så denna gång är det inte lika lätt att få till extra-deals. Men vi försöker

Du missade att vi körde G29 på Månadens Gamingdeals i Juni
Apple-prylar blir det inga sommardeals på är jag rädd.

//erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Svive Triton RGB Low Profile trådlös gamingtangentbord (svart)
199kr med rabattkod: sommar21.

Är det bara med röda switchar som gäller? koden funkar inte på bruna switchar

Permalänk
Medlem

Tusen tack! Lyckades norpa en till det rabatterade priset!

Permalänk
Medlem

Är 70"arn prisvärd eller? Funkar bra till PS5?

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750e, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Kan man få bra pris på andra Ryzen processorer?

+1. jag norpade en 5600g men lillebrorsan är sugen på en 5600x

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem

drog en 5600g oxå nice cpu

Visa signatur

/3900x/i7 4790k/3400g/xeon 5670 x2 32gb ram...EVGA GeForce GTX 1070ti/3070 8GB SC ACX...evga supernova 850w g2
Corsair 200r...noctuna ub9

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

Kan man få bra pris på andra Ryzen processorer?

Skrivet av GizmoTheGreen:

+1. jag norpade en 5600g men lillebrorsan är sugen på en 5600x

Vi ska se vad som går att göra.

Skrivet av HeeK:

Svive Triton RGB Low Profile trådlös gamingtangentbord (svart)
199kr med rabattkod: sommar21.

Är det bara med röda switchar som gäller? koden funkar inte på bruna switchar

Ja, dessvärre endast modellen med röda brytare.

Till alla som önskar skärm eller nätverk. Vi får tyvärr inte till något mer där denna gång. Men Önska går ju så kanske vi kan få till något på kommande kampanjer.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av octa:

drog en 5600g oxå nice cpu

jag är fortfarande på 1700 annars så blir en vettig mellan-upgrade nu innan AM5... (tackar för AMD som nu tillåter 5000 serien på B350 chipset!!! x'D och mobotilv som släppt bios. i mitt fall biostar )

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av finskholl:

@komplett jag är sugen på en färdig byggd pc med 3070ti. Något ni kan fixa?

Komplett a137 Epic Gaming PC är med på Bonanzan, funkar det om du kan anpassa den med ett 3070Ti?

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Missade du Inets Dubbelklick-drop?

Jag missar allt ju... även Elgigantens superpris på den för ett halvårsedan var det? = )

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Vi har tyvärr ingen av de modellerna i sortimentet.

Oj, precis! Ber om ursäkt för min sommar-trötta hjärna... Hade dessa i skallen pga att inet nyss hade en kampanj.

Tittade lite på vad ni säljer, och ni har hur många skärmar som helst att välja bland... även filtrerat på 27"+, 144Hz+ och IPS finns hur många som helst, AOC, LG, Samsung, ASUS, ACER... det omöjliga val-dilemmat... eller kanske man bara borde vänta på framtidens OLED-skärmar istället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vi kämpar på med få kollegor på kontoret. Många är redan på semester så denna gång är det inte lika lätt att få till extra-deals. Men vi försöker

Du missade att vi körde G29 på Månadens Gamingdeals i Juni
Apple-prylar blir det inga sommardeals på är jag rädd.

//erik

Jag förstår, ni gör ett grymt jobb och tror hela SweC Communityn uppskattar detta!

Ah då missade jag den månadsdealen i Juni på G29 :/
Menade inte Apple grejerna utan en laddare till dem Belkin 3in1

Samt gärna någon utav dessa Firecuda 530 1TB
Fury Renegade 1TB
WD SN850 1TB

Och en Fotpall till fossingarna 🙂 Såg en deal på den nyligen för 499 går det att pressa mer för SweC?

Permalänk
Medlem

Antar att det inte gick att få till nått på mx mechanical med tanke på vilket tangentbord ni la in. Tyvärr är jag på jakt efter ett fullstort men tack för ert engagemang med forumet.

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Vi kämpar på med få kollegor på kontoret. Många är redan på semester så denna gång är det inte lika lätt att få till extra-deals. Men vi försöker

Du missade att vi körde G29 på Månadens Gamingdeals i Juni
Apple-prylar blir det inga sommardeals på är jag rädd.

//erik

Ingen chans för 2,5" sata SSD på 1-2tb?
skulle sitta fint då lagringen börjar ta slut hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toobbbbee:

Jag förstår, ni gör ett grymt jobb och tror hela SweC Communityn uppskattar detta!

Ah då missade jag den månadsdealen i Juni på G29 :/
Menade inte Apple grejerna utan en laddare till dem Belkin 3in1

Samt gärna någon utav dessa Firecuda 530 1TB
Fury Renegade 1TB
WD SN850 1TB

Och en Fotpall till fossingarna 🙂 Såg en deal på den nyligen för 499 går det att pressa mer för SweC?

Fotpallen finns annars på Webhallen för 409:-, blir nog svårt för Komplett att slå det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolfenstein:

Fotpallen finns annars på Webhallen för 409:-.

Oh, Tack för tipset! Får avvakta och se om Komplett kan bättre än Webhallen först! 🙂

Permalänk
Medlem

När jag använder rabattkoden ”sommar19” på logitech g305 så kostar den 409kr istället för 249kr. Vad gör jag för fel?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av seraj5:

När jag använder rabattkoden ”sommar19” på logitech g305 så kostar den 409kr istället för 249kr. Vad gör jag för fel?

Det blev en miss från oss. Vi glömde slå av den automatiska prissättningen på den produkten. Men det är åtgärdat nu. //Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av xfade:

@komplett Google Chromecast (4. generation) med Google TV (vit) plzzz... = )

Med koden "xfade" får man nu en Google Chromecast (4. generation) med Google TV (vit) för 498kr. Obs. Pingvinstång ingår ej

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

@komplett Går det att få någon deal på AMD Ryzen 7 5800X3D? Missade att man skulle skriva och fråga här i tråden.