Bilder på ditt senaste inköp (2022) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Cooler Master NR200P.
Bra och stilrent chassi,bra temps med en hyper 212 i push/pull,håller min Ryzen 7 3700x under 60 grader vid spelandes,ungefär samma temps på mitt undervoltade 2070 super.

Permalänk
Skrivet av Quenya:

Så pass? Kul! Absolut, kör på.

Tack Done!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Födelsedagspresent till mig själv. Ingen annan är dum nog att köpa detta i present 😅

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem

Nouvolo Aquanaut Extreme
Ultra Low Profile CPU Block & Pump Combo

Permalänk
Medlem
Skrivet av eFoppa:

https://i.ibb.co/88fNNqj/CD238-EB8-80-B3-454-F-AD8-D-F978374-C6669.jpg

Födelsedagspresent till mig själv. Ingen annan är dum nog att köpa detta i present 😅

Skulle räck en hel livs tid till mig och lite till.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Inaktiv

Som 36-årig mansbebis började mitt barnsliga jag och inre Pokémon behov att vakna upp vilket resulterade i slutändan ganska dyra köp, men väl värt pengarna i slutändan.

Dessa två är Pokémon franchisens magnum opus spel utan tvekan.

Instant classics!

Permalänk
Medlem

Äntligen fått min nya kaffekvarn, blev less på att veva min handkvarn.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

HUSQVARNA Mountain Cross MC LE 2021
Gjorde en testrunda för att se vad som behövdes justeras sen ( som mina krascher )

Hög med grejer.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Leafo:

HUSQVARNA Mountain Cross MC LE 2021
Gjorde en testrunda för att se vad som behövdes justeras sen ( som mina krascher )

Hög med grejer.

Köp på dig några bromsbelägg, du kommer köra sluta på några par

Körde visserligen ~80% landsväg (ca 80-90 mil) med min Serious Bear Peak 8000 2020 förra sommaren och gjorde av med ett par.
Men ska du köra mycket skog, backar osv så kommer det gå åt.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Fick hem lite gott ifrån Gränna också.

https://i.imgur.com/vTbb3MG.jpg

Stort sett aldrig inne på detta forumet längre och det första jag ser när jag väl går in är detta. Fick bli en egen order på lite hallon- och lakritskolor nu bara för det. Tack för det

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahla:

Cooler Master NR200P.
Bra och stilrent chassi,bra temps med en hyper 212 i push/pull,håller min Ryzen 7 3700x under 60 grader vid spelandes,ungefär samma temps på mitt undervoltade 2070 super.
https://i.imgur.com/8mR0m9y.jpeg

Väldigt stilrent och snyggt!

Hur många fläktar har du i chassit och vart har du placerat dem?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Köp på dig några bromsbelägg, du kommer köra sluta på några par

Körde visserligen ~80% landsväg (ca 80-90 mil) med min Serious Bear Peak 8000 2020 förra sommaren och gjorde av med ett par.
Men ska du köra mycket skog, backar osv så kommer det gå åt.

Japp, visste inte vilka bromslägg den skulle ha och är nära en cykel butik (200m) nu när jag vet. Hann knappt köra in bromsarna idag

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon338571:

Som 36-årig mansbebis började mitt barnsliga jag och inre Pokémon behov att vakna upp vilket resulterade i slutändan ganska dyra köp, men väl värt pengarna i slutändan.

Grattis! Jag återupptäckte Pokémon genom just White/Black 2 för ett antal år sedan. Bästa storyn enligt mig! Just White köptes tillsammans med Pokémon White utgåvan av DSi.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av walkir:

Grattis! Jag återupptäckte Pokémon genom just White/Black 2 för ett antal år sedan. Bästa storyn enligt mig! Just White köptes tillsammans med Pokémon White utgåvan av DSi.

När introt till Black började spela blev jag absolut hänförd och förtrollad och för en kort stund var jag tvungen att fråga mig om det verkligen var ett Pokémon spel jag hade köpt och inte ett annat majestätiskt RPG spel.

Jag absolut älskade vad de hade gjort med Black 1, det vill säga begränsat de Pokémon du möter enbart med de som var nya för att sedan post game släppa lös de äldre.

Helt klart bästa Pokémon köp jag gjort i mannaminne.

Permalänk
Medlem

Milwaukee är bra grejer 😁

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

Blev med grill idag. Aldrig haft en innan, får se hur detta ska gå. Är väl bara att slänga en räka på den, tänker jag.

Ena sidan är gas, andra ved eller nå.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Bildexpert

Har fått hem lite film de sista dagarna. Ilya Muromets (aka Det gyllene svärdet) är ett storslaget sovjetisk medeltidsäventyr från 50-talet. Även med dagens mått var det en mycket stor produktion med många medverkande. Surf II är en märklig titel då det inte är en uppföljare. Och Killing Birds är Zombi 5, alltså den fjärde i kronologin...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Skrivet av Nissling:

Har fått hem lite film de sista dagarna. Ilya Muromets (aka Det gyllene svärdet) är ett storslaget sovjetisk medeltidsäventyr från 50-talet. Även med dagens mått var det en mycket stor produktion med många medverkande. Surf II är en märklig titel då det inte är en uppföljare. Och Killing Birds är Zombi 5, alltså den fjärde i kronologin...

https://i.imgur.com/VrN2GSZ.jpg

Dark Water och Hard to be a God är kanon!

Permalänk
Medlem

Inte inköp, mer än hop-plock, dock är den ny i användbart format för mig

Torpedo Duomatic, rullar som en dröm... måste bara fixa en skön sliten sadel och ett gammalt lås

Permalänk
Inaktiv

Hoppsan: Levernsen dök visst inte upp som väntat!

Missad leverans
Permalänk
Medlem

Två Norrlands Guld 50cl ölsejdlar och lite choklad 😊

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Ny ryggsäck (Tom Bihn Synapse 19) som förhoppningsvis ska fungera som "personal item" hos alla flygbolag för att slippa betala extra avgifter.

Permalänk
Medlem

Blev ett par nya MTB skor. Lite små i storleken även om jag tog en storlek större än vad jag brukar ha... men de töjer väl sig vid bruk och tunna sockar! Stod mellan dessa och ett par trailcross som jag faktiskt nu ångrar mig att jag inte köpte istället

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Dags för ett nytt tangentbord:

GMMK Pro - ISO Svart
Durock V2 stabs
Boba U4 (Tactile Silent)
NP Keycaps (kbdfans)

Visa signatur

🖥️: Intel i5 12600K | MSI VENTUS 3070 TI | G.Skill Trident DDR4 3600Mhz 32GB | NR200 |
EK AIO 240 | Corsair 750W Platinum 80+

📱: Iphone 13 Pro Max
📺: LG C2 42"

Permalänk
Inaktiv

Hoppsan: Levernsen dök visst inte upp som väntat!

Missad leverans
Permalänk
Medlem

Dags att bli av med pandemi-kilona 😅

Visa signatur

Dator: 7800x3d | RTX 4090 | 32gb ram | 1tb ssd
Simrig: NLR Elite | Simucube 2 Pro | Ascher F64 V3 | Heusinkveld
Monitorer: Samsung Neo G9 | Alienware AW2723DF
Ljud: Røde NTH-100M | Roland Bridge Cast
Media: Zidoo Z2000 Pro | Apple TV | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leafo:

HUSQVARNA Mountain Cross MC LE 2021
Gjorde en testrunda för att se vad som behövdes justeras sen ( som mina krascher )
https://i.imgur.com/4DQL4RK.jpg
https://i.imgur.com/43mZbDU.jpg

Hög med grejer.
https://i.imgur.com/DENDW9j.jpg
https://i.imgur.com/poD8wpo.jpg

Den där verktygsväskan såg intressant ut, länk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cosmo_k:

Den där verktygsväskan såg intressant ut, länk?

Red Cycling Products PRO Toolcase Master

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Foamlance ville jag testa. Ville dessutom ha en ny högtryckstvätt och det visade sig att biltema hade allting. Fungerade faktiskt bättre än väntat. bilen var "dammig" som den kan bli på våren när vägdammet vispas runt efter att städ bilarna ruggat upp det. utöver det så var det fula regn fläckar i detta damm över hela bilen. Ni kan kika på bilderna och se om det fungerade eller inte. Missade fota bitemas skumschampo. Valde det vita och inte det rosa.
https://i.imgur.com/8CqHk65.jpg
https://i.imgur.com/nbKKDOE.jpg
https://i.imgur.com/T9ifPDl.jpg

Funkar fordonstorken bra? Tänkte om det möjligtvis går att blåsa rent datorn med den?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc