Permalänk
Medlem

Knappt använd portabel AC

Säljer en grym portabel AC, använd endast en några dagar förra året och helt rengjord sedan dess.

----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för över 100k sek under åren, har över 100 annonser här.
Bara att kontakta mig om detta om ni vill ha referenser (finns även mängder med enbart positiva marknadsreferenser i tråden för referenser här på swec.)

-----------------------

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=4670834

Inköpt 2021, kvitto och alla orginal grejer finns kvar, inkl. fjärrkontroll.
Använd några dagar under sommaren, funkade riktigt bra med fönsterkit från amazon för en hundring typ. En av de bättre ACn på marknaden

Helt rengjord och maintenad som den ska inför säsongslagringen, så helt som ny!

Finns i Varberg för upphämtning men kan även mötas i Halland/Göteborgs trakterna mot en slant för bränsle.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Har ägt en av dessa i snart 4 år och kan intyga att det är en fantastiskt bra portabel AC

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Sjukt, jag som precis tänkte på att införskaffa en sådan. Hur är ljudet på sån portabel AC? Kan man sova med den igång? Läst många olika recensioner men åsikter verkar vara delade.

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreativeX:

Sjukt, jag som precis tänkte på att införskaffa en sådan. Hur är ljudet på sån portabel AC? Kan man sova med den igång? Läst många olika recensioner men åsikter verkar vara delade.

Jag och min partner kan utan problem sova med den igång.

Ljudet är som ett konstant brummande, det blir sövande i sig Sen så stängs kompressorn av växelvis så den står ej och går konstant utan i perioder är det bara ett svagt susande då den cirkulerar luften.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av CreativeX:

Sjukt, jag som precis tänkte på att införskaffa en sådan. Hur är ljudet på sån portabel AC? Kan man sova med den igång? Läst många olika recensioner men åsikter verkar vara delade.

Jag kan inte yttra mig tyvärr då jag knappt använt den.. Men de gånger vi använde den förra sommaren så märkte jag att det var väldigt effektivt att ha igång den en stund innan man skulle sova, få ner tempen i rummet till litew kallare än man önskar, sen stänga av den.

Beroende på när maN går lägger sig, ifall solen då gått ner, så är ovan metod mer än lagom för att sova hela natten i behaglig tempratur enligt mig. Men beror kanske på husets isolering och ventilation etc...

Visa signatur

Citera för svar!