Lagerrensning i SweClockers Shop – 50 procent rabatt på allt

Permalänk

Härligt. Jag köpte Hexagon musmatta XXL.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk
Medlem

Bör frakten alltså inte kosta 100kr längre? För det verkar den göra för mig.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Ino:

Bör frakten alltså inte kosta 100kr längre? För det verkar den göra för mig.

Vår butik drivs av tredje part. Vi har bett dem ändra priset på frakten men det kan ta lite tid tyvärr. Jag har inte fått återkoppling på vår begäran ännu.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av stgr:

Vattenflaskan SWCL035, är den av den typen som håller vätskan varm/kall i X timmar-typen?

Nej, tyvärr. :/ Då hade det varit ett givet köp på ett gäng för min del. Hade flaskan motsvarat till exempel den som LTT säljer så hade det varit underbart, och detta är något jag hoppas kommer i SweClockers framtida shop.

Skrivet av Ino:

Bör frakten alltså inte kosta 100kr längre? För det verkar den göra för mig.

Det är korrekt för mig (49kr frakt för en musmatta). Testa att köra en shift+F5 för att ladda om hela sidan så kanske det visar rätt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Skrivet av aMp:

Nej, tyvärr. :/ Då hade det varit ett givet köp på ett gäng för min del. Hade flaskan motsvarat till exempel den som LTT säljer så hade det varit underbart, och detta är något jag hoppas kommer i SweClockers framtida shop.

Det är korrekt för mig (49kr frakt för en musmatta). Testa att köra en shift+F5 för att ladda om hela sidan så kanske det visar rätt.

https://i.imgur.com/jarsepk.png

Jag ser problemet nu. Verkar som att det är 50kr per produkt i mitt fall. En musmatta shippar för 50kr, en poster för 50kr, och tillsammans går de för 100kr. Känns ju sådär att lägga på 40% av varukorgens värde för frakt.

Permalänk
Medlem

Hade varit coolt om ni sålde t-shirt med den äldre loggan också för lite nostalgi känsla.
Beställde 1st t-shirt !

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Alltid gött med REA!

Beställde lite prylar...

Till er som har tänkt att beställa t-shirts, ta MINST en storlek större, såvida ni inte ska
vara maskot för Michelin

Permalänk
Medlem

en liten musmatta = 49kr frakt, köpa två små musmattor = 120kr frakt. dyrt.

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av stgr:

Vattenflaskan SWCL035, är den av den typen som håller vätskan varm/kall i X timmar-typen?

Ja i c:a 0.17h 😋

https://shop.sweclockers.com/se/article.php?art=184553857

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

en liten musmatta = 49kr frakt, köpa två små musmattor = 120kr frakt. dyrt.

Gör två separata beställningar

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt!
Det blev en flaska och en T-shirt.

En liten personlig önskan: Webhallens f.d blåa logga på en T-Shirt hade inte varit helt fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borked:

Mycket trevligt!
Det blev en flaska och en T-shirt.

En liten personlig önskan: Webhallens f.d blåa logga på en T-Shirt hade inte varit helt fel.

Hur ska det gå till hade du tänkt?
Den är garanterat copright-skyddad

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Nu har jag musmattan jag önskat länge 🤗

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Hur ska det gå till hade du tänkt?
Den är garanterat copright-skyddad

Har en känsla att webhallen inte vill befatta sig med den brutalt fula "nya" loggan de postade för några månader sedan, då det är en viss person på facebook som vägrar låta webhallen komma undan med den styggelsen.

Permalänk

Idag kom musmattan fram. Härligt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce RTX 3050 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W

Permalänk
Medlem

Nice, bra ni byter affär höll på att få tuppjuck när jag skulle skriva in adressen på min surfplatta, kan ha varit klarnas fel också.
Ville ha en tygpåse också, men då blev frakten 50 riksdaler dyrare.. Snål som man är.. Gillar inte tygmattor men de kanske har blivit bättre..

Permalänk
Medlem

Hoppas ni öppnar den nya snart med massa roliga nya saker. T.ex. korta nyckelband, glasunderlägg, ESD-Matta med band, klistermärken för att sätta i mitten på fläktar, m.m. Givetvis ha kvar det klassiska som man brukar ha i en shop.

En sak som ni borde ändra med nya shopen är att ha FZ och Sweclockers i samma shop. Ofta vill man kanske handla från båda ställerna.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem
Skrivet av cha0s^:

Någon som har köpt musmattan Hexagon XXL innan och kan rekommendera den?

Jag köpte den i julas. Mycket bra produkt. Köpte den andra nu, att ha i reserv.

Visa signatur

B650M AORUS ELITE AX ICE | AMD Ryzen 7800X3D | Corsair H100i Elite Capellix White | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 6000MHz CL30 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual OC | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | 34" Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 3440x1440p 144Hz

Permalänk

Hur lång tid tar det ca att få varorna levererade? Jag beställde för 10 dagar sedan och har inte fått ett kollinummer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jontakone:

Hur lång tid tar det ca att få varorna levererade? Jag beställde för 10 dagar sedan och har inte fått ett kollinummer.

Låter som att nånting har blivit galet, kan det vara så att varan har utgått?
Jag beställde den 11:e och fick kollinummer samma dag och paketet trillade ner i lådan igår.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Frakt

Skrivet av UndaC:

Vår butik drivs av tredje part. Vi har bett dem ändra priset på frakten men det kan ta lite tid tyvärr. Jag har inte fått återkoppling på vår begäran ännu.

1st poster. 49kr frakt
2st poster. 100kr frakt
3st poster. 120kr frakt

Jag beställde 6st. Och fick fraktfritt. Önskar dock komplettera med fler. Men frakten är orimlig. Alla posters ligger ju rullade i samma bobin. Viktmässigt är det skit samma med 1 eller 5 Posters…

Permalänk
Medlem

Har aldrig gillat tygmattor, men den här var över förväntan. Lyckades med 38-1 i BF1 som tank-hunter.
Gillar fortfarande inte sydda kanter, extremt störande för handleden.
ger 4/5 läskeblaskburkar.

Permalänk

Sweclockers tshirt vem är den där gubben ?? pervo ??

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av jontakone:

Hur lång tid tar det ca att få varorna levererade? Jag beställde för 10 dagar sedan och har inte fått ett kollinummer.

Det låter ju tokigt, jag skulle kontaktat via detta formulär:
https://shop.sweclockers.com/se/contact
Bifoga ordernumret så kan de hjälpa dig

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Skrivet av UndaC:

Det låter ju tokigt, jag skulle kontaktat via detta formulär:
https://shop.sweclockers.com/se/contact
Bifoga ordernumret så kan de hjälpa dig

Tack! Testar det.

Permalänk
Medlem

Sad panda!

Efter två veckors processande så gick leveransen snabbt. Så kom affischerna fram. Röret krokigt och affischerna demolerade ;_; Tänkte rama in och sätta upp fint på skolan jag jobbar på. Nu blir det att reklamera hos PostNord istället. Kul...

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Doramir:

Sad panda!

Efter två veckors processande så gick leveransen snabbt. Så kom affischerna fram. Röret krokigt och affischerna demolerade ;_; Tänkte rama in och sätta upp fint på skolan jag jobbar på. Nu blir det att reklamera hos PostNord istället. Kul...

Skicka PM så ser jag till att vi skickar ut nya istället om vi har kvar på lager!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Här får man ju skylla sig själv, köpte 2st posters vid rean i mars och inte fått tummen ur och köpa ramar förrän nu. Öppnar röret så var det bara en poster i... Aja x) får skylla mig själv att jag inte kollade vid leverans.

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME