4790K+Z97-A+16GB DDR3, Liquid Freezer II LGA1700 Adapter

Permalänk
Hedersmedlem

4790K+Z97-A+16GB DDR3, Liquid Freezer II LGA1700 Adapter

Säljer mina gamla komponenter efter uppgradering.

CPU: 4790K, har gått i 4,5GHz på 1,18V, längre än så har jag inte orkat bry mig om att testa. Hållit sig under 70 grader med min Noctua NH-U14S.
Moderkort: Asus Z97-A.
RAM: 16GB Corsair Vengeance Pro som går i 2133MHz i XMP, se modellnummer på bilden.

Har funkat perfekt under flera år. Har kvar förpackningen till processorn och minnet men kartongen till moderkortet är spårlöst försvunnen, tills dess det är för sent utan tvekan.
Med den försvann även plastskyddet för processorsockeln, därför säljer jag de två tillsammans endast. Kan sälja minne separat om intresse finns.

Får jag inte 1200kr för alla tre så behåller jag dem nog för att öva delidding eller nåt.

Har även en adapter till LGA1700 för Arctic Liquid Freezer II som jag inte har användning för. Ingen aning vad den är värd, ge bud om du är intresserad!

Vore till fördel om moderkortet hämtas. Annars får köparen önska frakt och jag packar så väl jag kan men tar inte ansvar för firmans hantering.

Bud i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1300 kan hämta

Permalänk

1500:- plus frakt. När går tiden för budgivning ut?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av StockholmP:

1500:- plus frakt. När går tiden för budgivning ut?

Har inget satt sluttid, avvaktar och ser hur intresset ser ut.

Permalänk

Sorry, jag backar på mitt bud. Det har tagit för lång tid att komma till avslut och jag var tvungen att agera på en annan försäljning.

Permalänk
Hedersmedlem

Annonsen är avslutad