Permalänk
Medlem

TCL 32ES565, Högtalare

Har en TCL 32" TV. Modell 32ES565.
Om någon mot förmodan skulle vilja plocka något på den så finns den på avenyn i Göteborg för upphämtning, annars åker den till tippen.

Bilder kan ordnas men känns onödigt ur min synvinkel. Krossat glas och trasig display pga att den råkade ut för en smäll.

Har även ute ett högtalarsystem, Bose acustimass på annons. Hämta mot något symboliskt. Skulle det vara fler intresserade av detta system och budgivning uppstår så hänvisar jag er att lägga buden i den redan existerande annonsen.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Tror det blir svårt för folk lägga bud i annonsen för högtalarna om det skulle bli så då alla dina annonser förutom denna är avslutade. Ville bara nämna det 😉

Permalänk
Medlem

Om TCL 32ES565 fungerar hämtar jag gärna den. Kan även tänka mig att betala en liten slant för Bose högtalarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Tror det blir svårt för folk lägga bud i annonsen för högtalarna om det skulle bli så då alla dina annonser förutom denna är avslutade. Ville bara nämna det 😉

Märkte detta efteråt!

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlpAne:

Om TCL 32ES565 fungerar hämtar jag gärna den. Kan även tänka mig att betala en liten slant för Bose högtalarna.

Deal!

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur