ColaDrickers - Törst Real Kola, med och utan socker.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

ColaDrickers - Törst Real Kola, med och utan socker.

Vi provar sista dryckerna i avsmakningslådan Anton köpte nyligen. Hur bra är egentligen Törsts Real Kola?

Permalänk
Medlem

Fungerar videon för er?

Edit: Nu funkar det.

Permalänk
Avstängd

Har ni provat Cane Cola än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nozomi:

Har ni provat Cane Cola än?

Boylans? Den är fantastisk! Verkar vara problem att få tag på den dock, har tyvärr endast sett light-versionen i lager både på nätet och Ica. De kanske har gått samma väg som Pepsi…

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kakann:

Boylans? Den är fantastisk! Verkar vara problem att få tag på den dock, har tyvärr endast sett light-versionen i lager både på nätet och Ica. De kanske har gått samma väg som Pepsi…

Ica hade alltid vanliga förut. Numera bara Light av någon anledning, kanske strul med importen eller något. De hade ju inte ens Blåbands Curry i lager i en månad!

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Nozomi:

Har ni provat Cane Cola än?

Jag tror vi har provat den. Minns inte nu men borde finnas någonstans på extrakanalen i så fall

Permalänk
Medlem

Persbrandts favorit.

Permalänk
Medlem

Grymt nördigt! 😛
Blev sugen på cola nu.

Permalänk
Medlem

Med tanke på sidospåret i videon - undrar när nån kommer på första "Blomkålan/blomcolan"?
(jag har svårt att tänka mig en mer hemsk kombination!)

...

Förresten är det bara jag som stör mig på svengelskan med "Real" Kola av ett bolag som heter Törst?
Namnsättningen kunde väl försökt hålla sig till ett språk... Eller ska man uttala real på svenska kanske? (ger lite känsla av gamla skolreformer)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Med tanke på sidospåret i videon - undrar när nån kommer på första "Blomkolan"?
(jag har svårt att tänka mig en mer hemsk kombination!)

...

Förresten är det bara jag som stör mig på svengelskan med "Real" Kola av ett bolag som heter Törst?
Namnsättningen kunde väl försökt hålla sig till ett språk... Eller ska man uttala real på svenska kanske? (ger lite känsla av gamla skolreformer)

Haha tänker på mina 40talist föräldrar som gick på Real skola

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk
Medlem

Trodde först jag hade hamnat på Flashback