Mindre rensnig | Köpes 5.2 bay reservoir | Möjligen byte av 2080Ti till något starkare

Permalänk
Medlem

Mindre rensnig | Köpes 5.2 bay reservoir | Möjligen byte av 2080Ti till något starkare

Hej,

Säljes
Diverse komponenter/kringutrustning som blivit över/liggandes.

1. 2 st EKWB 120SE. Ej kört färgad loop på dessa. Fint skick, cirka 10 månader gamla, ej använda senaste 6 månader.

2. 1 st EKWB 240SE. Ej kört färgad loop på dessa. Fint skick, cirka 10 månader gamla, ej använda senaste 6 månader.

3. 1 st EKWB 360SE. Ej kört färgad loop på dessa. Fint skick, cirka 10 månader gamla, ej använda senaste 6 månader.

4. 1 st EKWB 360PE. Ej kört färgad loop på dessa. Fint skick, cirka 10 månader gamla, ej använda senaste 6 månader.

5. Två Noctua NF-A12x15. Ej använts på cirka 6 månader. De är i väldigt gott skick. Ingen kartong kvar tyvärr.

7. Logitech Extreme 3D. Använd 1-2 gånger till MSFS2020. Cirka 10 månader gammal. Legat i kartongen mer eller mindre sedan inköp.

Köpes
Letar febrilt efter en 5.2 bay resorvar, antingen med eller utan pump. Gärna i fint skick. Bomba på med vad ni har
Söker även 3st AP18# fläktar om någon råkar sitta på någon nyare version än AP181!

Bytes?
Sitter idag på ett EVGA 2080Ti EVGA Black med ett EKWB Vector block på. Har haft det i mina ägon sedan 2020-08. Köpt här på Swec, väldigt gott skick. Orginalkylaren finns kvar samt samtliga kartonger mm. Är möjligen intresserad av att byta upp mig till något nyare om någon vill byta ner sig? 6800XT/3080 och uppåt är av intresse. Om du har något så PM:a vad du önskar för mellanskillnad

Har kartong till Logitechen. Löser annars packning till resterande om så önskas att det skickas.

Allt finns i centrala Uppsala om ni vill plocka upp detta.

Har inga riktiga riktpriser till allt, så kom med bud så säljer jag vart eftersom det känns rimligt och rätt. Behåller givetvis rätten att inte sälja alls samt att sälja till vem jag önskar.

(Bilder kommer upp i EM på allt)

Allt gott!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem

5. 200:-+frakt
komplett med kablar?
pwm ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrogamer:

5. 200:-+frakt
komplett med kablar?
pwm ?

Noterat!
Yes, är komplett och PWM

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem
Skrivet av mkrl:

Noterat!
Yes, är komplett och PWM

Kanon ska göra modd på mitt nzxt h1 chassi å då passar dom perfekt tydligen 👍

Permalänk
Medlem

250 + frakt för post 5.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej,
Jag använder två sådana här:
https://www.alphacool.com/shop/pumpen/pumpenagbtop-sets/d5-vp...

Som ett litet tips för nedan
Köpes
Letar febrilt efter en 5.2 bay resorvar, antingen med eller utan pump. Gärna i fint skick.
Med vänlig hälsning Per

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI ,ASUS DUAL RTX 2080 Ti OC
Allt i custom loop

Permalänk
Medlem

300 + f post 5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hur går de?
Vad händer

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1