Permalänk
Medlem

Webhallen presentkort 10%

Hej,

Jag köpte presentkort via Gifted och fick därmed 5% rabatt när jag skulle köpa en tv på Webhallen. Jag lyckades dock köpa samma tv mycket billigare hos MediaMarkt. Eftersom jag hade "öppnat" presentkorten via Gifted så tar de inte emot en retur, så nu säljer jag vidare mina presentkort till någon som tänkt handla på Webhallen och vill ha ytterligare 10% rabatt.

5 x 5000 kr säljes för 4500 kr/st
1 x 3000 kr säljes för 2700 kr

Jag skickar över PDF med kod/koderna när ni swishat, självklart efter säkerhetsåtgärder så att det känns tryggt.

Koderna gäller t.o.m. 2023-07-07.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad, men det känns lite osäkert att köpa från någon med ett helt nyregistrerat konto. Finns det kanske någon möjlighet att en moderator verifierar att koderna faktiskt fungerar innan man betalar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag är intresserad, men det känns lite osäkert att köpa från någon med ett helt nyregistrerat konto. Finns det kanske någon möjlighet att en moderator verifierar att koderna faktiskt fungerar innan man betalar?

Hej,
Jag förstår. Jag skapade faktiskt kontot för detta ändamålet även fast jag hängt här ett par år men aldrig haft behov av ett konto.

Om moderator kan tänka sig verifiera så är jag öppen för detta alternativ. Annars kan jag även tänka mig skicka över idhandling(döljer sista 4). Finns på ratsit, mrkoll och även linkedin som kan styrka min identitet om det känns tryggare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Jag är intresserad, men det känns lite osäkert att köpa från någon med ett helt nyregistrerat konto. Finns det kanske någon möjlighet att en moderator verifierar att koderna faktiskt fungerar innan man betalar?

Kan gå i godo för denna personen om det hjälper, känner honom irl och var även den som tipsade om presentkorten.

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
Kan tänka mig sälja de med 15% rabatt.
5 x 5000 kr säljes för 4250 kr/st
1 x 3000 kr säljes för 2550 kr

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
1 x 3000 kr säljes för 2550 kr - SÅLT

Kvar:
5 x 5000 kr säljes för 4250 kr/st

Permalänk
Medlem

Köpte ett presentkort av Bea4 utan problem. Väldigt trevlig kille

Permalänk
Medlem

Köpte ett presentkort av Bea4 och de funkade perfekt.

Permalänk
Medlem

Uppdatering:
1 x 3000 kr - SÅLT
1 x 5000 kr - SÅLT

Kvar:
4 x 5000 kr säljes för 4250 kr/st

Permalänk
Medlem

Alla presentkorten är nu sålda!

Tack så mycket FiftyFifty och Prefisk för smidiga affärer!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad