Permalänk

560ti DirectCU II

Har ett gammalt 560ti som legat i en låda ett antal år. Kanske finns det någon som är intresserad. Har inte testat det sedan jag tog ut det ur datorn men då fungerade det i alla fall.

Finns att hämta utanför Enköping.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar mot fraktkostnad

Permalänk
Medlem

Kan ta emot fraktkostad om tidigare medlem inte vill ha den

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Tänker avvakta någon dag för att se om någon vill hämta innan jag bestämmer mig för att skicka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanileJoh:

Tänker avvakta någon dag för att se om någon vill hämta innan jag bestämmer mig för att skicka.

absolut, enklast är om någon hämtar såklart

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Är intresserad, men är lite på gränsen på för långt bort, du råkar inte ha vägarna förbi Uppsala?

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Skrivet av Grilljohan:

Är intresserad, men är lite på gränsen på för långt bort, du råkar inte ha vägarna förbi Uppsala?

Inga planerade turer till Uppsala just nu tyvärr. Du kan alltid ta bussen till Skolsta och åka tillbaka på samma biljett;) Tar sin lilla tid bara även om bussarna går ofta.

Permalänk
Skrivet av DanileJoh:

Inga planerade turer till Uppsala just nu tyvärr. Du kan alltid ta bussen till Skolsta och åka tillbaka på samma biljett;) Tar sin lilla tid bara även om bussarna går ofta.

Bor i märsta så skulle ta bilen, men det blir en lite för lång tur för att rättfärdiga kostnaden

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk

Blir nog till att skicka ändå. Det var en som hade skickat PM som är först i kön så ska kolla av där först.

Permalänk

Annonsen är avslutad