Jag behöver en vanlig klocka (100% fel forum men kunde inte hitta)

Permalänk

Jag behöver en vanlig klocka (100% fel forum men kunde inte hitta)

Tjo

Jag hade en fast telefon brevid min dator så jag såg klockan hela tiden...... var dyrt som fan... 399:- per månad för fast telefon....... wtf.. så jag fixa nytt abonemang och fick en Doro-telefon.... men det går inte att ställa så den visar klockan hela tiden, den slocknar....

Så jag skulle behöva, nån liten grej, som jag kan placera på mina högtalare vänster/höger för att se vad klockan är.... borde finnas på Claes Ohlson?

Har ni sett några små klockor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseedsvik:

Tjo

Jag hade en fast telefon brevid min dator så jag såg klockan hela tiden...... var dyrt som fan... 399:- per månad för fast telefon....... wtf.. så jag fixa nytt abonemang och fick en Doro-telefon.... men det går inte att ställa så den visar klockan hela tiden, den slocknar....

Så jag skulle behöva, nån liten grej, som jag kan placera på mina högtalare vänster/höger för att se vad klockan är.... borde finnas på Claes Ohlson?

Har ni sett några små klockor?

Typ valfri väckarklocka?

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

Duger inte klockan i taskbaren?

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk

nej, jag vill ha en liten klocka som visar tiden hela tiden

Permalänk
Medlem

Fattar inte riktigt, är det en väckarklocka du är ute efter?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Helvetia vilken gräslig färg 😂
Inget illa menat mot tipset.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Helvetia vilken gräslig färg 😂
Inget illa menat mot tipset.

Kanske därför den har utgått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetskaft:

Kanske därför den har utgått?

Känns rimligt 👍

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Du vill ha en bordsklocka som ska ersätta din mobil du köpt för flera tusen som du endast använder som en bordsklocka?

Här har du en länk där du kan hitta flera alternativ
Länk till bordsklockor

Permalänk
Rekordmedlem

Skaffa en smartdisplay/smartklocka så får du extra allt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Hur är den smart?

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av CymbalCrasher:

Hur är den smart?

Det märker du när du pratar med den. De är väl en evolution på klockradion och kan dessutom fungera som fjärrkontroll och modeller med matrisdisplay kan ju även fungera som en vanlig skärm och har de kamera kan du också köra videosamtal.
Jag har en Lenovo Essential och en Smart display, de kan mycket men inte allt men exakt vad de kan användas till är svårt att beskriva. Sök runt lite så hittar du nog vad de kan.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

En bordsklocka som jag velat ha i många år och som ibland kommer upp på annonser för överkomligt pris (under 40k) är Atmos från JLC.
Men de är rätt dyra om man ska köpa nya.
https://www.jaeger-lecoultre.com/us/en/watches/atmos.html

Permalänk
Avstängd

Du vill alltså ha en klocka? Lenovo Smart Clock gillar jag, men det kanske inte är för alla förstås. Annars finns det förstås massvis av alternativ.

Ikea har en billig: https://www.ikea.com/se/sv/p/kupong-vaeckarklocka-groen-30358...
Också en klassisk tickande: https://www.ikea.com/se/sv/p/dekad-vaeckarklocka-vit-00270394...
Eller en Monthy Python väggklocka: https://fyndiq.se/produkt/silly-walk-vaggklocka-kreativ-silen...
Eller bygg något eget: https://www.clasohlson.com/se/Kvartsverk/p/34-1301

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Grundregel för felsökning: Bryt och begränsa.