Bra buggrapporteringssystem som stödjer "kund-silos"?

Permalänk

Bra buggrapporteringssystem som stödjer "kund-silos"?

Jag jobbar på ett företag som levererar B2B-tjänster, till ett tjugotal olika kunder.

Just nu så buggrapporterar kunderna genom att chatta med oss antingen i delade slack-kanaler (en kanal per kund då) eller i respektive kunds Microsoft Teams-instans. Det funkar, men det är svårt för både oss och kunderna att hålla koll och följa upp buggrapporterna (när de bara levereras som fri brödtext utan vidare struktur). Dessutom är det rätt segt att behöva logga in på en massa olika Teams-instanser. Så det börjar bli dags att sätta upp ett buggrapporteringsverktyg.

Men de jag hittar verkar vara gjorda för en enda organisation eller för offentligt bruk. Våra kunders buggrapporter innehåller ofta känslig information som vi inte vill dela mellan kunderna.

Vad finns det för SaaS-lösningar på detta problem?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Att ha olika projekt där användare kan få access till valda projekt supportas väl av de flesta buggrapporteringsverktyg?

Permalänk
Medlem

Trello är väldigt användarvänligt, och där kan ni lägga upp en tavla per kund och dela åtkomst till kunden. Pivotal tracker fungerar likadant, men är lite mindre intuitivt.

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11