AMD Radeon Software Adrenalin 22.1.1

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

AMD Radeon Software Adrenalin 22.1.1

Support For

  • Monster Hunter Rise™

  • God of War™

    • Up to 7% increase in performance in God of War™ @ 4K Ultra Settings, using Radeon™ Software Adrenalin 22.1.1 on the 16 GB Radeon™ RX 6900 XT graphics card, versus the previous software driver version 21.12.1.RS-445

    • Up to 7% increase in performance in God of War™ @ 4K Ultra Settings, using Radeon™ Software Adrenalin 22.1.1 on the 16 GB Radeon™ RX 6800 XT graphics card, versus the previous software driver version 21.12.1.RS-446

    • Up to 7% increase in performance in God of War™ @ 4K Ultra Settings, using Radeon™ Software Adrenalin 22.1.1 on the 12 GB Radeon™ RX 6700 XT graphics card, versus the previous software driver version 21.12.1.RS-447

Fixed Issues

  • Connecting multiple monitors with high display bandwidths and differences in vertical intervals to a system may lead to high idle memory clock values being experienced by some users.

  • After upgrading to the latest Radeon™ Software, the Power Tuning component of a saved tuning profile may not load correctly when a user imports a previously saved tuning profile.

  • When some users zoom-in during Halo Infinite™ gameplay, they may experience visual corruption on some AMD Graphics Products such as Radeon® RX 5600 XT Graphics.

  • Flickering may be observed when playing Fortnite™ on some AMD Graphics Products such as Radeon® RX 6800 XT Graphics using DirectX® 12 with Radeon™ Boost enabled.

Known Issues

  • Enhanced Sync may cause a black screen to occur when enabled on some games and system configurations. Any users who may be experiencing issues with Enhanced Sync enabled should disable it as a temporary workaround.

  • Radeon performance metrics and logging features may intermittently report extremely high and incorrect memory clock values.

  • While playing Borderlands 3™ using DirectX® 12 with Radeon™ Boost enabled, longer than expected load times may be observed on some AMD Graphics Products such as Radeon® RX 6800 XT Graphics.

Klicka här för att ladda ned AMD:s senaste Radeon-drivrutin

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Är det någon som använder Enhanced Sync och inte har problem med det?
Det har varit under Known Issues sen det kom. Vilket är länge nu.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av TechWolf:

Oj, sorry! Tack för länken, är nu inlagd i trådstarten.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Är det någon som använder Enhanced Sync och inte har problem med det?
Det har varit under Known Issues sen det kom. Vilket är länge nu.

Jag använde det i början efter att jag bytte grafikkort, men har stängt av det helt.
Allt från att spel kraschade till att hela datorn startade om.
Inga problem nu efter att jag stängde av det.
Vet egentligen inte ens vad det gör så jag märker ingen skillnad

Visa signatur

MOBO: MSI X570 Tomahawk CPU: AMD Ryzen 5800X RAM: G.SKill Trident Z Neo 32GB
GPU:
Radeon 6900XT SSD: Samsung 860 EVO 1TB, 970 EVO 250GB, Kingston Uv500 120GB
PSU: Corsair RM850X V2 Chassi: NZXT H700i Skärm: Samsung Odyssey G8 OLED
Telefon: Samsung Galaxy S23 Ultra