Permalänk
Medlem

Var 3D-printa reservdel?

Skulle behöva få en reservdel 3D-printad enligt bifogad länk. Var kan jag beställa sådan eller nån som kan hjälpa mig? Ska först testa och se att den funkar och i så fall kanske printa fler.

https://www.thingiverse.com/thing:4416657

Permalänk
Samsung Sverige

På facebook finns det en massa svenska intressegrupper för folk kring 3d-printers. Sök efter en sådan och ställ sedan samma fråga i den gruppen. Troligtvis så lär du få en massa hjälp från folk som söker efter något att skriva ut.

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

På facebook finns det en massa svenska intressegrupper för folk kring 3d-printers. Sök efter en sådan och ställ sedan samma fråga i den gruppen. Troligtvis så lär du få en massa hjälp från folk som söker efter något att skriva ut.

//Pontus

Tack, hittade en grupp men tar tacksamt emot tips om du har något.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av keitaro:

Tack, hittade en grupp men tar tacksamt emot tips om du har något.

Jag är inte riktigt i den positionen, men du kan väl återkoppla ifall du inte fick tag i någon som kunde hjälpa dig?:)

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

I fredagspanelen pratade dom om problem med att printa vattentäta saker. Jag vet hur man göro ch delar gärna med mig men hittar ingen info om hur man når dom som är med i podden?! Hjälp

Permalänk
Medlem

Vill du ha hjälp med 3d print kan du PM:a mig, har en Creality CR10 och kan printa

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"