Lian li distro-plate G1 & Ekwb classic vattenblock

Permalänk

Lian li distro-plate G1 & Ekwb classic vattenblock

Tja!

Säljer av en Lian li distroplate G1 och ett vattenblock från EKWB, modell: ek-supermacy classic RGB och passar intel ”ej socket 1700”

Allt fungerar utmärkt och nu passar det inte i mitt nya projekt.

Man kan se dessa ytliga småsprickor i glaset runt om vissa hål men det har inte börjat läcka eller annat konstigt.

Kan skickas eller hämtas. Köpare står för frakt

Pris: BUD

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fick likadana sprickor i min gamla G1, trots att hag inte drog alltför hårt. Verkar hända nåt när det blir tempskillnader. De borde verkligen ange nM i manualen.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

*jag, *Nm

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Fick likadana sprickor i min gamla G1, trots att hag inte drog alltför hårt. Verkar hända nåt när det blir tempskillnader. De borde verkligen ange nM i manualen.

Ja! För när man tittar på det så blir man ju fundersam men det fungerar ju helt felfritt 😄

Permalänk
Medlem

Lian li distro-plate G1 200kr plus frakt

Permalänk

Riktpris på CPU-blocket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrtechAnt:

Ja! För när man tittar på det så blir man ju fundersam men det fungerar ju helt felfritt 😄

Ja jag skulle inte tro det är några problem. Endast kosmetiskt. Ganska tjocka väggar. Men trist på en dyr sak. :/

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av teflontanten:

Riktpris på CPU-blocket?

kanske 200-300kr inte helt säker!

Permalänk
Skrivet av MrtechAnt:

kanske 200-300kr inte helt säker!

Slänger in ett bud på 200 kr + frakt om fästena till LGA-2066 finns kvar och följer med.

Permalänk
Skrivet av teflontanten:

Slänger in ett bud på 200 kr + frakt om fästena till LGA-2066 finns kvar och följer med.

Osäker på om jag har fästen till det men jag kan kolla

Permalänk
Medlem

Lian li distro-plate G1 Bjuder 500 kr + frakt.