Permalänk
Medlem

Acer 4K 28” 144hz HDMI 2.1

Säljer/byter denna grymma skärm för nedgradering till 1440p.

Skärmen är i nyskick och använts minimalt. Inga döda pixlar och fungerar mycket bra för spel och arbete.

Nypris är 8990kr och köptes 28e Augusti hos Inet.

https://www.inet.se/produkt/2218910/acer-28-nitro-xv282kkv-4k...

Originalkartong och skicket är så pass nytt att det fortfarande sitter plast kvar på vissa ställen.
Kvitto finns självklart.

Föredrar avhämtning, men kan skickas i originalkartong med lite extra skydd utanpå kartongen, men då gäller förskottsbetalning.

Skärmen kan testas/ses hos mig först om det föredras.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Om du inte hittar någon villig att betala en summa närmare ditt föreslagna pris så kan jag ge 5000kr och hämta asap.

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StupidSega:

Om du inte hittar någon villig att betala en summa närmare ditt föreslagna pris så kan jag ge 5000kr och hämta asap.

Hej och tack för bud.

Tyvärr så är det för lågt och inte något jag kan acceptera

Om du är intresserad så kan jag tänkas släppa det för 6500kr (lite christmas spirit )

Permalänk
Skrivet av Donhoz:

Hej och tack för bud.

Tyvärr så är det för lågt och inte något jag kan acceptera

Om du är intresserad så kan jag tänkas släppa det för 6500kr (lite christmas spirit )

Tack, det är ett schysst pris! Måste dock avstå då jag kan köpa den ny för 6000kr (därav det låga budet). Hör av dig om du inte hittar köpare, mitt bud står kvar så länge.

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk

Bud dras tillbaka då jag köpt en annan skärm. Fritt fram för andra budgivare att lämna rimligare bud

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk
Medlem

Sett till nypriset för tillfället (6990 kr på Inet) är jag villig att bjuda 5000 kr mot upphämtning. Har dock förstått från ovan att det inte är av intresse.

Om budet är intressant skulle jag dock behöva veta vad djup är på skärmen utan stativ då 10 cm är mitt max dessvärre. Har letat lite men kan tyvärr inte hitta de uppgifterna online.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludric:

Sett till nypriset för tillfället (6990 kr på Inet) är jag villig att bjuda 5000 kr mot upphämtning. Har dock förstått från ovan att det inte är av intresse.

Om budet är intressant skulle jag dock behöva veta vad djup är på skärmen utan stativ då 10 cm är mitt max dessvärre. Har letat lite men kan tyvärr inte hitta de uppgifterna online.

Halloj,
Sorry men det lägsta jag kan tänka mig är 6000kr

Det är kampanj just nu hos Inet men du kan fortfarande spara 1000kr till på det 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donhoz:

Halloj,
Sorry men det lägsta jag kan tänka mig är 6000kr

Det är kampanj just nu hos Inet men du kan fortfarande spara 1000kr till på det 😅

Finns bildskärmen kvar? Är fortsatt intresserad och sträcker mig till 5500kr och upphämtning!